يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۲۹۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
سرویس شبکه های اجتماعی 598
وحید یامین پور مجری صداوسیما با انتشار پستی در صفحه مجازی خود، به اکران فیلم "آشغال های دوست داشتنی" در سینما واکنش نشان داد.

یامین پور در صفحه شخصی خود نوشت:" یک فیلم "آشغال" که ماموریتش عوض کردن جای شهید و جلاد است، بعد از چندسال توقیف دقیقا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، مجوز گرفت و اکنون بنرهای تبلیغاتی چند ده متری اش روی در و دیوار به نظام می خندند. این هم آخرین لگد وزیر فرهنگ به فرهنگ بی صاحب، قبل از بر کناری‌اش."

گفتنی است؛ فیلم "آشغال های دوست داشتنی" به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی محسن امیریوسفی و محصول سال ۱۳۹۱ است. «آشغال های دوست داشتنی» فیلمی است که به حوادث بعد از انتخابات سال ۱۳۸۸ می پردازد.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها