کد خبر: ۴۵۲۹۸۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی شرایط جوی کشور را طی روزهای پایانی بهمن‌ماه پیش‌بینی کرد و از تداوم بارش برف در ارتفاعات برخی مناطق کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که امروز (دوشنبه ۲۹ بهمن‌ماه) در برخی مناطق غرب و شمال شرق کشور بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود، گفت: فردا (سه‌شنبه ۳۰ بهمن‌ماه) با عبور سامانه بارشی و شمالی شدن جریان هوا روی دریای خزر، در سواحل دریای خزر و شمال شرق، جنوب شرق و جنوب کشور بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: پس‌فردا (چهارشنبه اول اسفندماه) در نیمه شرقی کشور، جنوب کرمان، شمال هرمزگان و شرق سواحل دریای خزر بارش باران و در برخی مناطق شمال شرق بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: امروز (۲۹ بهمن‌ماه) و روز چهارشنبه (اول اسفندماه) مرکز و شرق خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود. همچنین فردا و پس‌فردا (۳۰ بهمن‌ماه و اول اسفندماه) مواج خواهد بود.

وظیفه با اشاره به وضعیت آب و هوایی پایتخت طی دو روز آینده، اظهار کرد: فردا (سه‌شنبه ۳۰ بهمن‌ماه) هوای تهران صاف، همراه با وزش باد، در بعد از ظهر با افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. دمای تهران فردا بین ۱۱ و یک درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین پس‌فردا (اول اسفندماه) آسمان تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۹ و دو درجه سانتیگراد خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها