يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۲۹۹۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
دکتر معصومه پاشایی با رای اکثریت جهادگران کشور به عنوان رئیس مجمع عالی جهادگران بسیج سازندگی کشور انتخاب شد.
به گزارش پایگاه 598، نمایندگان حرکت های جهادی شهرستان ها و استان های کشور دکتر معصومه پاشایی را به عنوان رئیس مجمع عالی جهادگران بسیج سازندگی کشور انتخاب و معرفی کردند.

معصومه پاشايى بهرام فرزند سردار شهید حسین پاشایی بهرام دكتراى پزشكى و ليسانس حقوق با تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند؛ «همه جهاد به جبهه رفتن نیست، هرجایی هستید می توانید مجاهد فی سبیل الله باشید»، قدم در راهی گذاشتند که سراسر عشق در امر خدمت رسانی به محرومین است.

ساخت اولين سازه مهندسى بر فراز بام ايران(مسجد امام رضا (ع((، تامين پزشك و پرستار و روانشناس برای اعزام به كرمانشاه به مدت ٦ماه، شركت در بيش از ۱۲۰ اردوى جهادى در استان هاى تهران، خوزستان، سيستان و بلوچستان، كرمان، كردستان، گيلان و هرمزگان، تبليغ فرهنگ و فعاليت جهادى بين جامعه پزشكى كشور و تشويق به شركت در اردوهاى جهادى، تامين پزشك براى ساير گروه هاى جهادى از سوابق پاشایی بهرام است.

وی به عنوان چهره برتر جهادی و انسانی در سال ۹۴ انتخاب و با رای مردمی به دلیل نجات جان یک مادر و فرزند شناخته شد.

حضور در اردوهای جهادی بسترهای لازم برای رسیدن به قله های انقلاب اسلامی را فراهم می کند و این موضوع شاه بیت حضور گروه های جهادی در عرصه خدمت رسانی و سازندگی و مجاهدت است و جهاد همچنان ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها