يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۳۰۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
کریمی قدوسی:
نماینده مردم مشهد گفت: اخیرا از مراکز تخصصی هلال احمر بازدید داشتم که مستندات ایستگاه های دریافت خون نشان از اشتیاق بالای آلمان و به طور کلی اروپایی ها برای دریافت پلاسمای خون مردم ایران داشت.
به گزارش پایگاه 598، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، اظهار داشت: شرایط معیشتی و اقتصادی مردم صد در صد منشا داخلی دارد و هیچ ارتباطی به کنوانسیون های استعماری و مذاکره نکردن با آمریکا ندارد.

وی با بیان اینکه این شرایط هیچ ارتباطی به سازوکار تجاری که اروپایی ها اخیرا ایجاد کرده اند هم ندارد، افزود: ما هیچ احتیاجی به دارو، خوارک دام، غذاو... که اروپایی ها گفته اند حاضر هستند به ایران بدهند نداریم ایران در این حوزه ها خودکفا است و اگر کسری داشته باشد به راحتی می تواند از کشورهای دیگر وارد کند.

کریمی قدوسی ادامه داد: اخیرا از مراکز تخصصی هلال احمر بازدید داشتم که مستندات ایستگاه های دریافت خون نشان از اشتیاق بالای آلمان و به طور کلی اروپایی ها برای دریافت پلاسمای خون مردم ایران داشت به نحوی که آلمانی ها پلاسمای خون ما را می برند و تعداد زیادی داروهای تراز جهانی از آن تهیه می کنند.

وی یادآور شد: متاسفانه رئیس جمهور از همان روز اول تمام امور معیشتی و اقتصادی کشور را به مذاکره با 1+5 و برجام گره زد این در حالی است که نه تنها تاکنون گرهی باز نکرده بلکه چند گره هم به گره های قبلی اضافه کرده است.

نماینده مردم مشهد در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران در روز 22 بهمن ضربه ای به تفکر وابسته به خارج وارد کردند که فکر نمی کنم در تاریخ نظیر داشته باشد و قطعا در صورت عدم اصلاح امور رفتاری هوشمندانه از خود نشان داده و مطالبات خود را از راه قانون اساسی پیگیری خواهند کرد.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها