يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۳۰۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
بعد از پیگیری‌های خبرگزاری فارس، آرین غلامی شطرنج‌باز مازندرانی که به شکل عجیبی از تیم ملی خط‌خورده بود، مجدد به تیم ملی بازگشت.
به گزارش پایگاه 598، خط خوردن نام آرین غلامی شطرنج‌بازی که همین چند وقت پیش با پس زدن حریف اسرائیلی، مشت محکمی بر دهان صهیونیست‌ها زده بود، شوک بزرگی را به ورزش کشور و حتی استان مازندران وارد کرده بود.

اما پیگیری‌های در خصوص این اتفاق و صحبت‌ها و گلایه‌های آرین غلامی، سبب شد تا فدراسیون شطرنج و کمیته فنی‌ که به‌صورت غیر فنی آرین را از لیست کنار زده بودند، پشیمان شوند و مجدداً آرین را به لیست تیم ملی اضافه کنند.

پدر آرین غلامی با تایید این خبر، ضمن تشکر از پیگیری‌های خبرگزاری فارس، گفت : با حمایت‌های مردم و پیگیری‌های خبرگزاری فارس، امروز آرین به تیم ملی بازگشت تا در مسابقات آینده در ترکیب تیم ملی باشد.

غلامی افزود: امروز دو خبر خوشحال‌کننده به ما رسید که یکی این بود که رئیس فدراسیون با ما تماس گرفت و گفت که با تصمیم کمیته فنی آرین به تیم ملی برگشت و از ما پاسپورت آرین را خواست و دیگری این بود که آرین به دلیل عدم رقابت با رقیب اسرائیلی و این مسائل پیش آمده به بیت رهبری دعوت شد.

پدر شطرنج‌باز جوان مازندران باری دیگر ضمن تشکر از تمامی اشخاصی که آرین را حمایت کردند، گفت : سپاسگزار حمایت‌های همه‌جانبه مردم هستیم و امیدواریم با درخشش آرین در این مسابقات جواب این حمایت‌ها را بدهیم.

 آرین غلامی شطرنج‌باز جوان مازندرانی، هفته گذشته به دلایلی نامشخص درحالی‌که ابتدا اسمش در لیست تیم ملی بود، از لیست خط‌خورده بود که این موضوع با پیگیری‌های خبرگزاری فارس برطرف شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها