يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۳۱۱۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان روز جمعه با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، روز گذشته «چهارشنبه» تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پارس‌جنوبی‌جم در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در نهایت آبی پوشان پایتخت توانستند با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست دهند.

در ادامه رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر روز جمعه ۴ دیدار برگزاری می‌شود که در مهمترین مسابقه تیم‌های پدیده مشهد و سپیدرودرشت به مصاف هم می‌روند.
جمعه ۳ اسفند
  • پدیده شهر خودرو - سپیدرود رشت ۱۵:۳۰
    نساجی مازندران - فولاد ۱۵:۳۰
    ماشین‌سازی‌تبریز - پیکان ۱۵:۳۰
    استقلال خوزستان - صنعت نفت آبادان ۱۶:۰۰
شنبه ۴ اسفند
  • نفت مسجدسلیمان - پرسپولیس ۱۶:۰۰
یکشنبه ۵ اسفند
  • سایپا - تراکتورسازی ۱۶:۰۰

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها