يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۳۱۴۹
زمان انتشار: ۰۹:۲۶     ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال؛
در ادامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال سه دیدار همزمان برگزار شد که تیم‌های نساجی و پیکان اولین بردهای خود را با سرمربیان جدید به دست آوردند و پدیده با برد خانگی جانشین پرسپولیس شد.
به گزارش پایگاه 598، سه دیدار همزمان از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز شد. تیم پدیده با پیروزی مقابل سپیدرود رشت ۳۸ امتیازی شد و به طور موقت جانشین پرسپولیس در رده دوم جدول لیگ شد. نساجی مازندران هم اولین برد خود را با جلالی جشن گرفت و اولین شکست افشین قطبی در فولاد را هم رقم زد. پیکان هم بعد از ۷ شکست متوالی رنگ برد را دید و از بحران خارج شد. این نخستین پیروی پیکان با حسین فرکی بود.

نتایج این سه دیدار به شرح زیر است:

نساجی مازندران ۲ - فولاد صفر

داور: پیام حیدری

کمک داوران: رضا سخندان – بابک عباسقلی زاده

کارت زرد: محمد مهدی نظری، فرشاد فرجی ( نساجی) آکا هوشی، میرصابر حردانی( فولاد خوزستان)

کارت قرمز:-

گل: مهرداد عبدی(دقیقه ۳۴) جورج ولیسانی( ۷۲ - پنالتی)

ماشین سازی تبریز صفر- پیکان یک

داور: شاهو اصلانی
کمک داوران: محمدرضا مدیرروستا –محمدعلی پورمتقی

کارت زرد: آرمان قاسمی( پیکان)

کارت قرمز:-

گل: سعید واسعی( دقیقه ۴۴)

در دقیقه ۹۵ دخسوس دروازه بان ماشین سازی با یک ضربه سر توانست یک ضربه پنالتی بگیرد که رضا خالقی فرد این پنالتی را از دست داد تا پیکان اولین برد خود را بعد از ۹ مسابقه و ۷ شکست متوالی رنگ برد را ببیند.

پدیده شهر خودرو 2- سپیدرود رشت صفر

داور: علی صفایی

 کمک داوران: محمدرضا منصوری - فرزاد بهرامی

کارت زرد: محمدحسین مرادمند( پدیده)

کارت قرمز:-

گل: یونس شاکری( دقیقه 40 و 80)


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها