أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۳۱۵۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
حدود یک هفته است به دلیل همدردی با جامعه مستضعف و اعتراض به رشد افسار گسیخته قیمت گوشت به عدم مصرف گوشت روی آوردم، به عنوان یک جوان مسلمان، عمیق‌ترین احساس معنوی‌ای بود که در عمرم تا کنون داشتم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نادر عسگری فعال دانشجویی در یادداشتی به گرانی‌های اخیر اعتراض کرد؛ متن این یادداشت در زیر آمده است.

حدود یک هفته است به دلیل همدردی با جامعه مستضعف و اعتراض به رشد افسار گسیخته قیمت گوشت و مرغ به عدم مصرف گوشت روی آوردم. به عنوان یک جوان مسلمان، عمیق‌ترین احساس معنوی‌ای بود که در عمرم تا کنون داشتم؛ حس خوب درک هم وطن، حس خوشایندی است که حلاوت آن تا همیشه با من است.

از دو ماه پیش جسته و گریخته در شرایط خاص به صورت اندک گوشت خوردم و هر بار پس از خوردن رنجی و غمی عمیق وجودم را فرا گرفت.

رنج و اندوه پس از مصرف گوشت در شرایط بوجود آمده اقتصادی صدها بار بیش‌تر از لذتی بود که از خوردن گوشت نصیبم می‌شد.

از این‌رو بار دیگر تصمیم گرفتم که به شکل مطلق مصرف گوشت را  تا اطلاع ثانوی کنار بگذارم و حتی در شرایط اضطرار هم نخورم.

در ترک گوشت می‌شود انقلابی عمل نکرد و به شیوه‌ای اصلاح‌طلبانه و به مرور از مصرف آن کم کرد!

ایرانی را در نظر بگیرید که انسان‌ها به دلایل گرانی گوشت  یا همدردی با مردم مستضعف از مصرف گوشت خود کم می‌کنند و تجسم کنید تا چه میزان می‌شود مشارکت اجتماعی را بالا برد و خود کنترل کننده بازار و سرکوب کننده مافیای گوشت باشیم!

هم وطن مسلمان

در آستانه عید نوروز مصرف گوشت خود را کم کنید و بگذارید با فروکاست قیمت گوشت راهی برای خرید مستضعفین هم بوجود آید!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها