أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۳۱۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
جوابیه نماینده مردم قم به رئیس دفتر رئیس جمهور؛
آقای واعظی!! ازنظرقانون، دولت در مقابل مجلس چه موضعی غیر از تمکین می‌تواند در مقابل سؤال و استیضاح داشته باشد که گفته‌اید: ((مابه خاطر احترام به مجلس نمی‌خواهیم موضع روبری مجلس بگیریم!!!))
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حجّت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات محمود واعظی، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه طرح استیضاح رئیس‌جمهور، تبلیغاتی است، جوابیه ای صادر کرد:

 بسمه تعالی

آقای واعظی!! کاش به جای نیت خوانی و پرداختن به تشریح شخصیت و تبارشناسی استیضاح کنندگان رئیس جمهور، حداقل برای ساعاتی از زندگی اشرافی دولتی خارج می‌شدید و سرکی به متن زندگی مردم می‌کشیدید تا ببینید، وضعیت بد معیشتی مردم، بیکاری، قیمت ارز، وضع قیمتها، مانند خودرو، گوشت و بسیاری از نیازمندی‌های مردم، اعتیاد، طلاق، فساد اجتماعی و اخلاقی و عدم اراده ون اتوانی و سستی دولت غیر پاسخگو، علت استیضاح است و یا انگیزه های سیاسی و تبلیغات موهوم و ساختگی توسط جنابعالی و آدرسهای عوضی و انحرافی که می‌دهید؟

آقای واعظی واقعیت را بگوئید تا دچار فراموشی کاری نشوید، احتمالاً به همین دلیل یادتان نیاید ولی بیادتان می‌آورم که فقط حدود 5 ماه پیش بود که در ماجرای سؤال از رئیس جمهور با لحنی توهین آمیز، مشابه همین اظهارات را داشتید که:

((ماحساب یک گروه معدود و اقلیت مجلس را از کلیت آن جدا می‌دانیم.))

آقای واعظی! 4 کارت زرد به آقای رئیس جمهور از 5 سؤال آن هم در بعضی سؤالات از مجموع 272 نفر نزدیک به 200 رأی، معنایش اقلیت محدود است؟

آقای واعظی!! ازنظرقانون، دولت در مقابل مجلس چه موضعی غیر از تمکین می‌تواند در مقابل سؤال و استیضاح داشته باشد که گفته‌اید: ((مابه خاطر احترام به مجلس نمی‌خواهیم موضع روبری مجلس بگیریم!!!))

مردم شانس آورده‌اند که قانون اساسی فرماندهی نیروهای مسلح را به رئیس جمهور نداده است والا احتمالاً در مقابل اقدام کاملاً قانونی نمایندگان مجلس را به توپ می‌بستید!
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها