يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۳۲۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید دوباره فرصت ثبت‌نام برای کنکور ۹۸ خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد:‌ ثبت‌نام برای شرکت در رشته‌های تحصیلی با‌‌ آزمون کنکور کارشناسی 98 از تاریخ 24 بهمن 97 از طریق سایت سازمان سنجش آغاز د و دیروز دوشنبه 6 اسفند 97 پایان پذیرفت.

وی افزود: براساس آمار اولیه یک میلیون و 76 هزار و 657 نفر برای شرکت در این آزمون شرکت کرده‌اند و به منظور همراهی با داوطلبانی که در مهلت تعیین شده از تاریخ 24 بهمن  تا 6 اسفند 97 موفق به دریافت سوابق تحصیلی نشده‌اند یا به هر دلیل دیگر نتوانسته‌اند برای پذیرش در رشته‌های با آزمون سال 98 دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‌نام کنند، فرصت دیگری فراهم شد که از روز یکشنبه 19 اسفند 97 آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه 22 اسفند ادامه دارد و باید از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت‌نام کرده‌اند در این بازه زمانی روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت‌شده کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها