يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۳۲۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از نامه جمعی از نمایندگان درباره استعفای ظریف خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، علی نجفی خوشرودی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در حاشیه جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه، 7 اسفند) در جمع خبرنگاران از نامه جمعی از نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهور، برای حمایت از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه خبر داد.

وی افزود: نمایندگان در این نامه خواهان جلوگیری از استعفای ظریف و ماندن وی در این مسئولیت هستند. این نامه برای این است که آقای ظریف در وزارت خارجه بماند.

همچنین مصطفی کواکبیان، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، نیز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که 150 تن از نمایندگان مجلس نامه حمایت از ظریف را امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، شب گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی استعفای خود از سمت وزارت امور خارجه را اعلام کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها