امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۵۳۲۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
مهاجم سابق تیم فوتبال اینتر در یک برنامه زنده تلویزیونی با همسر و مدیربرنامه‌های جنجال‌آفرین مهاجم آرژانتینی نراتزوری درگیری لفظی پیدا کرد.
به گزارش پایگاه 598، آنتونیو کاسانو در یک برنامه زنده تلویزیون در ایتالیا واندا نارا همسر و مدیر برنامه‌های مائورو ایکاردی به خاطر یک اظهارنظر درباره راه حل برطرف شدن جنجال‌های اخیر در نراتزوری درگیری لفظی پیدا کرد.

کاسانو که میهمان برنامه تلویزیونی «تیکی‌تا‌کا» بود به واندا نارا گفت که راه برطرف شدن تنش‌های موجود در باشگاه اینتر در مورد ایکاردی این است که این بازیکن 26 ساله شخصاً به رختکن تیم برود و در مورد همه چیز شفاف‌سازی کند.
 
اظهارات کاسانو به مذاق نارا خوش نیامد و او را مجاب کرد دفاعی تمام قد از همسر خود انجام دهد، از کسی که از دو هفته قبل به دنبال خلع شدنش از کاپیتانی اینتر دیگر برای این تیم بازی نکرده است.

واندا نارا گفت: در فوتبال بی‌عدالتی‌های فراوانی هست، مثل پنالتی که دیشب برای فیورنتینا گرفته شد (پنالتی جنجالی که باعث گل سوم فیورنتینا در تساوی خانگی 3-3 مقابل اینتر شد)، همینطور رویکرد پریشیچ (کسی که ظاهراً جزو منتقدان سرسخت ایکاردی در رختکن اینتر است) و در خانه ماندن ایکاری آن هم در حالی که با تمام وجودش به اینتر خدمت کرده است و حالا به او به چشم یک هیولا نگاه می‌شود، در حالی که اینطور نیست.

همه ما دیدیم که پنالتی پریشیچ صحیح بود اما حرکت بعدش (وقتی که هافبک کروات اینتر با هم‌تیمی‌اش متئو پولیتانو به خاطر انجام شادی گل به سبک ایکاردی برخورد کرد) به بهبود اوضاع و آرام شدن تیم کمکی نکرد. کاپیتان تیم بودن مستلزم احترام قائل شدن برای سایر اعضای تیم است و مائورو در اینتر برای همه احترام قائل است، همینطور برای پیراهن و شخصیت باشگاه.

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها