أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۳۳۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی «جمنا» گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب آمادگی خود را برای کمک به دولت برای برون‌رفت از مشکلات جاری اعلام کرده و حاضر است برای کمک به حل کاستی‌ها در کنار دولت باشد.
به گزارش پایگاه 598، مهدی چمران در دیدار با دبیران و مسؤولین کمیته‌های اقشار جبهه مردمی انقلاب اسلامی در قزوین اظهار کرد: این جبهه آمادگی خود را برای کمک به دولت برای برون‌رفت از مشکلات جاری اعلام کرده و حاضر است برای کمک به حل کاستی‌ها در کنار دولت باشد تا مردم نسبت به آینده بیش از پیش امیدوار شوند.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال کم‎‌کردن مشکلات مردم هستیم، عنوان کرد: هرگونه ناامیدی نسبت به عملکرد دولت می‌تواند مردم را نسبت به کل نظام بدبین کند.

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب یادآور شد: با وجود کارشکنی‌های دشمنان نیاز به حفظ وحدت و انسجام نیروهای انقلاب بیش از هر زمان دیگری است.

پیش از سخنان چمران، سبحانی‌فر رئیس جمنای استان قزوین گزارشی از عملکرد این تشکل سیاسی در استان قزوین ارائه کرد.

منبع:فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها