يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۳۳۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
انتشار فیلم سرقتی متعلق به سال ۹۶ و ارتباط دادن آن به شرایط فعلی کشور توسط کانال ضد انقلاب آمدنیوز سوژه‌ی رسانه‌ها شد.
به گزارش پایگاه 598، چند سالیست که شبه رسانه‌ی ضد انقلاب آمدنیوز با مدیریت افرادی فاسد و دست نشانده چون روح الله زم در شبکه های اجتماعی به لجن پراکنی علیه کشورمان می پردازد.

فعالیت اصلی این کانال انتشار جعلیات، داستان‌سرایی‌های بی‌پایه و اساس، تناقض‌گویی، تجزیه‌طلبی، سوءاستفاده از مطالبات مردم، سرقت اطلاعات کاربران و دام‌افکنی در فضای مجازی است.

این کانال سعی می‌کند خودش را طرفدار مردم و در کنار آن‌ها نشان دهد اما مردم ایران و دغدغه‌های اصلی‌شان برایش اولویت ندارد. سعی می‌کند نشان دهد که بی‌طرف است و از جایی پشتیبانی فکری و مالی نمی‌شود اما گاهی برخی همکاران سابق آنها علیه خودشان افشاگری  و پشت‌پرده فعالیت هایشان  را رو می‌کنند.

اخیرا این کارخانه‌ی دروغ سازی وابسته به سازمان های جاسوسی  فیلم سرقتی متعلق به سال ۹۶ را منتشر کرده است و با ارتباط دادن این فیلم به شرایط فعلی کشور سعی دارد مردم را فریب دهد. انتشار این اخبار کذب توسط کانال آمدنیوز باز هم خائن بودن این شبه رسانه‌ی ضد انقلاب را برای چندمین بار ثابت کرد.در ادامه تصویری از این خبر کذب را مشاهده می کنید.

وقتی آمدنیوز برای دروغ پردازی هایش دست به دامن ویدئو‌های قدیمی می‌شود+تصویر


منبع:باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها