أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۳۴۱۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
آیت الله سید محمدمهدی میرباقری:
جنگ را او در عراق به راه می‌اندازد تا شما را شکست دهد ولی شما پیروز می‌شوید. او در سوریه با شما می‌جنگد تا شما را زمین‌گیر کند، اما خودش زمین‌گیر می‌شود. این است معنی "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند".
سرویس اندیشه دینی پایگاه 598؛ «معنی نصرت الهی این نیست که شما مجروح ندهید، معنی‌اش این نیست که شما شهید ندهید، معنی‌اش این نیست که شما لطمه اقتصادی نبینید... . قرآن کریم می‌فرماید: «إن يَمْسَسْکُمْ قَرْحٌ فَقَدْ مَسَّ الْقَوْمَ قَرْحٌ مِثْلُهُ»؛ اگر شما لطمه می‌بینید، دشمنان هم لطمه می‌بینند.

امام(ره) می‌فرمود: "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند". بعضی‌ها خیال می‌کردند یعنی آمریکا نمی‌تواند محاصره بکند. اینطور نیست. امریکا ممکن است محاصره اقتصادی بکند، ممکن است علیه ما جنگ راه بیندازد، اما او تلاش می‌کند و شما پیروز می‌شوید! جنگ را او در عراق به راه می‌اندازد تا شما را شکست دهد ولی شما پیروز می‌شوید. او در سوریه با شما می‌جنگد تا شما را زمین‌گیر کند، اما خودش زمین‌گیر می‌شود. این است معنی "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند".

الحمدلله به فضل الهی و به برکت این استقامت‌ها و مقاومت‌ها و فداکاری‌ها، تعادل قوا به نفع جبهه اسلام  دارد تغییر می‌کند. سرمایه‌گذاری دشمنان بیشتر است اما منافع بیشتری نصیب جبهه حق می‌شود».

گزیده ای از بیانات استاد سید محمدمهدی میرباقری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها