امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۵۳۴۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
نماینده مردم مشهد گفت: تعجبم از غربی ها نیست بلکه از کسانی که در داخل تا این اندازه واداده رفتار می کنند، تعجب می کنم.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس در واکنش به تمدید تعلیق ایران از لیست سیاه گروه ویژه اقدام مالی به مدت 4 ماه دیگر، اظهار داشت: این بازی است که غربی ها انجام می دهند که حتی کودکان آن را متوجه می شوند و اگر کسی این موضوع را متوجه نشود نمی توان پنداشت که متوجه رفتار غربی ها نشده بلکه دچار تجاهل شده است.

وی با بیان اینکه غربی ها با این رفتار پاس گل هایی به برخی افراد در داخل می دهند، افزود: تعجبم از غربی ها نیست بلکه از کسانی که در داخل تا این اندازه واداده رفتار می کنند، تعجب می کنم. وادادگی تا کجا؟ این افراد به چه چیز این تابوت که بوی تعفن مرده اش در فضا پیچیده دل خوش کرده اند؟!

پژمانفر در بخش دیگری از سخنانش در واکنش به سخنان اخیر ظریف که در مصاحبه ای با روزنامه سوئیسی گفته بود سال گذشته با وجود 40 سال سومدیریت رشد 8 درصدی داشتیم اما اکنون به دلیل تحریم ها در سراشیبی قرار گرفته ایم، گفت: بهتر است آقایان اجازه دهند مردم یک کمپین تشکیل دهند و به جای آنها به این سوالات پاسخ دهند چراکه آنها تحلیل های غیرقابل قبولی که مسئولان مطرح می کنند را به هیچ عنوان قبول ندارند.

وی تاکید کرد: حضور پرشور مردم در روز 22 بهمن ضمن اینکه مهر تائیدی بر نظام جمهوری اسلامی بود پیامی روشن در اعترض به ضعف های موجود در عملکرد دولت و شرایط بد اقتصادی تلقی می شود.

نماینده مردم مشهد در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین اگر مسئولان اجازه دهند مردم به جای آنها حرف بزنند مطمئنا مردم حرف های خوبی برای پاسخ دارند.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها