أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۳۴۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرط جدیدی برای کاندیداتوری در انتخابات پارلمان را تصویب کردند.
به گزارش پایگاه 598، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۲ اسفند) پارلمان، در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیداتوری افرادی که ۳ دوره متوالی نماینده مجلس بودند را برای دوره چهارم نمایندگی‌شان، ممنوع کردند.

بهارستان‌نشینان در این جلسه، از مجموع ۲۴۴ نماینده حاضر، با ۱۳۴ رأی موافق، ۹۵ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع کاندیداتوری برای ۳ دوره متوالی نمایندگی مجلس را ممنوع کردند.

پیش از مصوبه امروز مجلس، منعی برای افراد جهت کاندیداتوری نمایندگی مجلس نداشت و شخصی می‌توانست به دفعات مکرر کاندیدای نمایندگی مجلس شود؛ البته این مصوبه هنوز قانون نیست و برای اجرا شدن، نیاز به تأیید و اعلام نظر شورای نگهبان نیز دارد.
 
منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها