أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۳۴۷۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
نمایشی دیگر برای مطرح کردن سران فتنه اجرا شد که به دلیل اشکالات موجود به سوژه طنز کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شد.
به گزارش پایگاه خبری 598، اخیرا ویدیویی از نماز جماعت به امامت یکی از سران فتنه منتشر شد که همگان را به یاد نماز جمعه مختلط مرحوم هاشمی رفسنجانی انداخت. نماز جمعه ای که دختران و پسران حامیان فتنه سبز با کفش در کنار هم به امام جمعه تهران اقتدا کردند!

حال نمایشی دیگر برای مطرح کردن سران فتنه اجرا شد که به دلیل اشکالات موجود به سوژه طنز کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شد.

نکته اصلی این نماز جماعت باطل بودن آن بنا بر احکام دینی است چرا که به نظر تمامی مراجع نمی توان به امام جماعت نشسته اقتدا کرد و میرحسین موسوی طبق فیلم منتشر شده بر روی میز و نشسته سجده می کند.

فتوای تعدادی از مراجع شیعه در جدول ذیل به نظر خوانندگان محترم می رسد.

 

لازم به ذکر است که شیخ یوسف صانعی، مرجع محبوب فتنه گران نیز در رساله و در مسئله 1419  خود حکم به باطل بودن اقتدا به امام جماعت نشسته داده است.


*جام‌نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها