يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۳۴۸۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
عضو هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی قضایی مجلس از زمان قطعی حضور حجت‌الاسلام رئیسی در قوه قضائیه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، یحیی کمالی‌پور عضو هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی، قضایی مجلس با اشاره به حضور حجت‌الاسلام رئیسی در قوه قضاییه گفت: ۱۷ اسفند ماه آقای رئیسی جایگزین آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضاییه می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز در جلسه کمیسیون حقوقی قضایی موضوع ریاست رئیسی و قوه قضاییه را بررسی خواهیم کرد.

پیش از این حجت‌الاسلام حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی روز شنبه ۲۷ بهمن ماه در صحن علنی مجلس از جایگزینی آیت‌الله عاملی لاریجانی با حجت‌السلام رئیسی خبر داده بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها