أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۳۴۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
رییس اورژانس تهران با بیان اینکه ۴۰ دستگاه آمبولانس پس از بازسازی به چرخه ارایه خدمت بازگشته‌اند گفت: در حال حاضر 230 آمبولانس فعال در شهر تهران وجود دارد در صورتی که پایتخت به 500 آمبولانس نیاز دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، پیمان صابریان رییس اورژانس تهران اظهار داشت: سال گذشته عملیات بازسازی ۴۰ دستگاه آمبولانس که قرار بود در چرخه اسقاط قرار گیرد زده شد و این آمبولانس‌ها بازسازی و با کیفیت مناسب به چرخه بازگردانده شده است.

وی گفت: تمام تغییرات به صورت استاندارد انجام شده و این آمبولانس‌ها می‌توانند ۵ الی ۶ سال دیگر در این چرخه فعالیت کنند.

صابریان با بیان اینکه حدود ۱۰۰ آمبولانس دیگر نیاز به بازسازی دارند توضیح داد: به همت اورژانس تهران این اقدام صورت گرفت و باید برای بازسازی سایر آمبولانس‌ها بودجه‌ای مناسب درنظر گرفته شود.

وی گفت: این آمبولانس‌ها با رقمی کمتر از ۴۰ میلیون تومان بازسازی شده‌اند و خیرین می‌توانند برای بازسازی این آمبولانس‌ها به ما کمک کنند. در حال حاضر 230 آمبولانس فعال داریم و شهر تهران به 500 آمبولانس نیاز دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها