أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۳۵۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
محمود صادقی: گوشت ۱۰۰ هزارتومانی تقصیر ترامپ است، به دولت ارتباطی ندارد!

به گزارش پایگاه خبری 598، «محمود صادقی» نماینده عضو فراکسیون امید مجلس در یادداشتی در روزنامه آرمان نوشت: «برخی گوشت ۱۰۰ هزار تومانی را به برجام گره می‌زنند در حالی که این به نقض برجام ربط دارد و به عهدشکنی عهدشکنان مربوط است. در واقع ما به جای اینکه عهدشکنان را به وفای به عهد وادار کنیم، قصور را متوجه دولت می‌کنیم».

در روزهای گذشته «محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی سابق دولت گفته بود: «فشار اقتصادی تقصیر دولت نیست، تحریم‌ها و پدیده نادری به نام ترامپ باعث فشار اقتصادی شد».

این ادعا در حالی است که مواردی همچون عدم مدیریت نقدینگی توسط دولت، اعلام دلار ۴۲۰۰ تومانی توسط دولت و ایجاد رانت ۱۸ میلیارد دلاری، عملکرد بسیار ضعیف در مبارزه با قاچاق، عدم برخورد با گرانفروشی در بازار خودرو و…، از سوی دولت موجب شکل گرفتن وضعیت اقتصادی فعلی شد.

برخی دولتمردان و فعالین اصلاح طلب تا پیش از سال ۹۲ تاکید داشتند که ۱۰ تا ۳۰ درصد مشکلات ناشی از تحریم‌هاست و ۷۰ تا ۹۰ درصد از مشکلات ناشی از سوءمدیریت دولتمردان است. حالا این طیف نعل وارونه زده و همه مشکلات را به گردن تحریم‌ها می‌اندازد.

تا پیش از این دولت قبل، دولت پنهان و دولت موازی، مواردی بود که دولت تقصیر و قصورها را به گردن آن‌ها می‌انداخت.

مشرق

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها