کد خبر: ۴۵۳۵۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفت: " من اصلاً این را قبول ندارم که آقای روحانی با رأی اصلاح‌طلبان رئیس جمهوری شده باشد...اصلاح‌طلبان ۱۰ درصد در پیروزی روحانی نقش داشتند".
به گزارش پایگاه خبری 598، روزنامه ایران در گزارشی نوشت: «مسیح مهاجری، مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی در بخشی از گفت‌وگوی مفصل خود با سایت انتخاب…گفت: " من اصلاً این را قبول ندارم که آقای روحانی با رأی اصلاح‌طلبان رئیس جمهوری شده باشد...اصلاح‌طلبان ۱۰ درصد در پیروزی روحانی نقش داشتند"...باید اصل ماجرا را از ذهن‌مان بیرون کنیم که اصلاح‌طلبان روحانی را رئیس جمهوری کردند، بیخود می‌گویند».

در ادامه گزارش آمده است: «آقای روحانی بعد از رد صلاحیت آقای هاشمی رفسنجانی و اینکه آقای هاشمی گفت رأی من به روحانی است، بالا آمد. والا تا آن وقت دو، سه میلیون بیشتر رأی نداشت».

اصلاح طلبان نه جنبه پیروزی در انتخابات را دارند و نه جنبه شکست در انتخابات. فتنه ۸۸ نمونه بی جنبگی اصلاح طلبان پس از شکست است و عملکرد شورای شهر پنجم تهران و فراکسیون امید مجلس و دولت روحانی نیز نمونه بی جنبگی اصلاح طلبان پس از پیروزی است.

اصلاح طلبان اگر در انتخابات شکست بخورند، علیه رأی مردم و جمهوریت شورش کرده و قانون شکنی می‌کنند و اگر پیروز شوند نیز-برای مثال در انتخابات ریاست جمهوری- پس از دروکردن صندلی‌های کابینه، منکر حضور در دولت شده و مدعی می‌شوند که اختیاری ندارند و بنابراین نقشی در شکل گیری وضع موجود نیز ندارند.

مدتی است که میان فعالین اصلاح طلب و برخی اعضای ارشد دولت و همچنین نزدیکان مرحوم هاشمی رفسنجانی درباره نقش اصلاحات در پیروزی روحانی جدل پیش آمده است.

مشرق

فارغ از این جدل‌ها، دولت روحانی و اصلاح طلبان و طیف نزدیک به مرحوم هاشمی رفسنجانی همگی مسبب وضع موجود هستند و باید درباره این وضعیت بدون فرافکنی به افکار عمومی پاسخ بدهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها