يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۳۵۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
براساس آمار گمرک در ۱۰ ماهه ابتدایی سال جاری بالغ بر ۱۶۶ تن سنجاق قفلی از کشور‌های مختلف به ویژه چین وارد ایران شده است.
به گزارش پایگاه خبری 598، آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی ۱۰ ماهه سال جاری، حاکی از آن است که در این مدت بیش از ۱۶۶ تن سنجاق قفلی از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.

براساس واردات این حجم سنجاق قفلی بالغ بر ۴۶۱ هزار و ۹۵۵ دلار ارز از کشور خارج شد که ارزش ریالی آن بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۳۱۰ میلیون و ۴۸۴ هزار و ۸۸۰ ریال در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

گفتنی است سنجاق قفلی از کشور‌های امارات متحده عربی و چین وارد ایران شده که در این بین چین با صادرات بیش از ۱۴۱ تن سنجاق قفلی به ایران بیش از ۳۹۴ هزار دلار درآمد ارزی کسب کرده است.

دانشجو
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها