يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۳۵۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
بلندگویی برای شنیده شدن؛
پایگاه خبری 598 در راستای ایجاد وحدت رویه در انتشار مطالب و سوژه‌های ارسالی، بخشی را تحت عنوان باشگاه مخاطبان راه‌اندازی کرده است؛ هدف از ایجاد "باشگاه مخاطبان"، برقراری ارتباط مستمر و دوسویه با مخاطبان، توسعه بستر رشد برای نویسندگانِ مستقل و در نهایت ایجاد بلندگویی برای بیان مشکلات مردم شهرستان‌ها می‌باشد.
پایگاه تحلیلی خبری 598  فعالیت خود را از مهر ماه سال 1388 به نشانی الکترونیک www.598.ir در عرصه رسانه‌های برخط آغاز نموده و در طول سالیان گذشته برای ارائه آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌های روز ایران و جهان تمام تلاش خود را بکار گرفته است.

یکی از نقاط قوت پایگاه تحلیلی خبری 598 در 9 سال گذشته ایجاد تعامل با مخاطبین سایت و نویسندگان آزاد در سطح کشور بوده است، کمااینکه روزانه مقالات و گزارش‌های متعددی به ایمیل پایگاه خبری 598 ارسال می‌شود و بخش قابل‌توجهی از این مطالب عینا بر روی خروجی سایت قرار می‌گیرد.

اینک پایگاه خبری 598 در راستای ایجاد وحدت رویه در انتشار مطالب و سوژه‌های ارسالی، بخشی را تحت عنوان باشگاه مخاطبان راه‌اندازی کرده است؛ هدف از ایجاد "باشگاه مخاطبان"، برقراری ارتباط مستمر و دوسویه با مخاطبان، توسعه بستر رشد برای نویسندگانِ مستقل و در نهایت ایجاد بلندگویی برای بیان مشکلات مردم شهرستان‌ها می‌باشد.

در همین راستا از مخاطبین محترم پایگاه خبری 598 که همواره نسبت به این مجموعه رسانه‌ای کمال توجه را داشته‌اند خواستاریم نظرات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارند، همچنین مقالات و سوژه‌های خبری خود را برای پیگیری و انعکاس در این پایگاه خبری ارسال نمایند.

برای ارتباط با تحریریه پایگاه خبری 598 می‌توانید از طریق بخش "تماس با ما" مطالب خود را ارسال نمایید، همچنین شماره تلفن‌ 02537835395 آماده پاسخگویی و پیگیری نقطه‌نظرات شما می‌باشد.

چنانچه برقراری ارتباط از طریق ایمیل و تلفن برای شما مقدور نبود می‌توانید از طریق ای دی تلگرام @dialogue598  با ما در ارتباط باشید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
۰
۰
خیلی عالی، من مخاطب از بدو شروع این سایت ودنبال کننده اخبار و مطالب تحلیلی این سایت عزیز هستم ،کاظمی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها