يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۳۶۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حسین دهباشی سازنده مستند انتخاباتی روحانی در سال ۹۲ در واکنش به توییت اخیر جهانگیری نوشت: برای چنین حجمی از پرسش و حرف و حدیث در ۵دقیقه نمی‌شود به آمارها و مستندات تکیه کرد مگر مدعی معجزه باشی.

واکنش‌ها به توییت روز گذشته اسحاق جهانگیری همچنان در فضای مجازی ادامه دارد. این اظهارات معاون اول روحانی در توییتر که نوشته بود، "همه حرف‌هایی که علیه دولت زده می‌شود را می‌توان ظرف 5 دقیقه جواب داد" از سوی بسیاری از فعالان این شبکه فرافکنی برای فرار از پاسخگویی به گرانی‌های اخیر تعبیر شد.

حسین دهباشی سازنده مستند انتخاباتی روحانی و از فعالان رسانه‌ای کشور در واکنش به توییت جهانگیری نوشته است: برای چنین حجمی از پرسش و حرف و حدیث در 5دقیقه نمی‌شود جواب داد و به آمارها و مستندات تکیه کرد. مگر مدعی معجزه باشی. یا که نه! به جای پاسخ و استدلال، بزنی به جاده‌ی همیشگی فرافکنی و توهین و تخریب و مسخرگی و سیاه‌نمایی منتقدان. که با این مدل و ایجاز شاید 5‌دقیقه هم برایش زیاد باشد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها