أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۳۶۶۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۱۷ اسفند ۱۳۹۷
اقدام جالب ریش‌سفیدان یک روستا در جنوب‌شرق شهر آرادان برای نصب بنر «آجیل نخریم» این روزها محل گفت‌وگو در خانه‌های روستاییان شده است.
به گزارش پایگاه 598، اقدام جالب ریش‌سفیدان یک روستا برای نصب بنر «آجیل نخریم» این روزها نظرها را به خود جلب می‌کند.

ریش‌سفیدان، معتمدان و اعضای شورای اسلامی و دهیاری دهستان فروان در جنوب‌شرق شهر آرادان با توجه به گرانی آجیل در روزهای قبل از عید نوروز، از مردم این روستا خواسته‌اند تا از پذیرایی با آجیل در ایام نوروز خودداری کنند.

ریش‌سفیدان، معتمدان، اعضای شورای اسلامی و دهیاری دهستان فروان در اقدامی جالب توجه با نصب بنری در روستا از مردم خواسته‌اند تا از خرید یا پذیرایی با آجیل سر سفره‌های هفت سین و در ایام نوروز خودداری کنند.

این اقدام در پی افزایش بی‌رویه قیمت انواع آجیل در روزهای قبل از عید نوروز سال 98 و به دنبال کاهش قدرت خرید مردم انجام گرفته است.

در این بنر آمده است: به اطلاع اهالی محترم دهستان فروان می‌رساند با توجه به نزدیک بودن شب عید و گرانی آجیل و به جهت رعایت حال عموم مردم خواهشمند است از خرید یا پذیرایی با آجیل سر سفره هفت سین خود خودداری فرمایید.

ریش‌سفیدان، معتمدان، اعضای شورای اسلامی و دهیاری دهستان فروان ضمن تشکر از مردم، پویش «#نخریم_تا_ ارزان_شود» را پیشنهاد کرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها