يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۳۶۶۷
زمان انتشار: ۱۶:۱۴     ۱۷ اسفند ۱۳۹۷
معاون عملیات نیروی دریایی راهبردی ارتش از تعرض ۱۱ فروند قایق دزدان دریایی به یک فروند نفت کش ایرانی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، بامداد دیروز یک فروند کشتی نفت کش ایرانی که مورد تعرض ۱۱ فروند قایق دزدان دریایی در محدوده تنگه باب المندب واقع در خلیج عدن قرار گرفته بود با اقدام به موقع تیم تکاوران محافظ کشتی‌های تجاری مستقر در شصتمین ناو گروه نیروی دریایی از دست دزدان دریای نجات یافت.

بنابر این گزارش کشتی نفتکش حامل بیش از ۱۵۰ هزار تن مواد نفتی بود که به سلامت به مسیر خود ادامه داد.

ناو گروه‌های نیروی دریایی طی چند سال گذشته تا کنون بیش از ۴۰۰ فروند نفت کش تجاری را اسکورت کرده و بیش از ۳۰۰ مرحله با دزدان دریایی درگیری داشته اند که در این درگیری‌ها کشتی‌هایی با ملیت‌های ایرانی و غیر ایرانی نیز از چنگ دزدان دریایی نجات داده اند.

ناوگروه شصتم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن بایندر؛ ناو لجستیکی بوشهر و ناو پشتیبانی لاوان در سوم بهمن امسال جهت مأموریت دریانوردی به دریا اعزام شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها