يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۳۶۷۲
زمان انتشار: ۱۶:۲۹     ۱۷ اسفند ۱۳۹۷
جنجال جدید فوتبال ایران، دعوای افشین قطبی و علی دایی است.

به گزارش پایگاه 598، سایپا و علی دایی امروز سومین شکست پیاپی فولاد خوزستان را رقم زدند. علی دایی پس از آن که از او درباره دلگیری افشین قطبی سوال شد گفت: «من متاسفم که بعضی‌ها چنین افکاری را در ذهن‌شان پرورش می‌دهند، درباره این مسئله که من مشکل داشته‌ام باید بگویم پس چرا اول بازی صحبت کردم. شما تمام بازی‌های دیگر را ببینید من در زمین نمی‌مانم، سوت پایان را بزنند چه برده باشیم یا باخته باشیم من به رختکن می‌روم. متاسفانه باید بگویم که برای ایشان متاسفم که در کریدور یک حرفی زده بود که به شخصیت خودشان برمی‌گردد، از ناظر فدراسیون هم می‌توانید بپرسید.»

سرمربی سایپا اعتقادی به حرف های قطبی ندارد: «آیا هر کسی که خوب حرف بزند باشخصیت است؟ شخصیت را شما در چه می‌بینید؟ شخصیت خیلی جنبه‌ها دارد، نمی‌شود فقط در حرف قشنگ زدن ببینیم. نیمکت فولاد که بیشتر از ما اعتراض کرد و سرمربی فولاد هم با آن هم اعتراضی که کرد، ولی از داور کارت هم نگرفت.»

افشین قطبی در کنفرانس خبری پس از بازی سایپا و فولاد خوزستان گفته بود به دلیل خداحافظی نکردن دایی با او، از سرمربی سایپا دلگیر است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها