يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۳۶۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
معاون اول رئیس‌جمهور هفته گذشته درباره پاسخگویی به منتقدان نوشت:‌ «همه حرف‌هایی که علیه دولت زده می‌شود را می‌توان ظرف 5 دقیقه جواب داد. وقتی زمان آن برسد حتما جواب خواهیم داد اما الان شرایط کشور به گونه‌ای است که هیچ موضوعی و هیچ دغدغه‌ای مهم‌تر از اداره کشور و رفع مشکلات زندگی مردم نیست. به همین دلیل ما به خاطر مردم و کشورمان باید برخی از ادعاها را تحمل کنیم.»
به گزارش پایگاه 598، معاون اول رئیس‌جمهور هفته گذشته درباره پاسخگویی به منتقدان نوشت:‌ «همه حرف‌هایی که علیه دولت زده می‌شود را می‌توان ظرف 5 دقیقه جواب داد. وقتی زمان آن برسد حتما جواب خواهیم داد اما الان شرایط کشور به گونه‌ای است که هیچ موضوعی و هیچ دغدغه‌ای مهم‌تر از اداره کشور و رفع مشکلات زندگی مردم نیست. به همین دلیل ما به خاطر مردم و کشورمان باید برخی از ادعاها را تحمل کنیم.»

سایت «الف»، این موضع جهانگیری را به افتراح‌ مخاطبان خود گذاشت که نمونه‌ای از این پاسخها را می‌خوانید:

* لطفا بفرمایید چرا ارزش پول ملی 300 درصد سقوط کرد؟ چرا وعده‌هایی دادید که توان انجام آنها را نداشتید؟

* عمر و سرمایه و آرزوهای هشتاد میلیون نفر در دیدن نرخ ارز و ماشین و خانه و جهیزیه و طلا و گوشت و مرغ و شکر و میوه و... را صرف پنج دقیقه نمی‌توان جبران کرد، فقط می‌شود نمک روی زخم پاشید.

* چرا حرف‌های کاندیدای پوششی رو جدی می‌گیرید؟ ... ای کاش مبتکر عبارت معروف «مردم! شما یادتون هست...» از همان مردمی که سنگشان رو به سینه می‌زند خجالت بکشد و تا مدت‌ها ادعاهای گزاف نکند. به نظرم باید یک هشتگ با این عنوان درست شود و یک بار برای همیشه ایشان بداند که نمی‌تواند هر دفعه شعور مردم را به سخره بگیره: #اسحاق- یادت- هست؟

* جناب آقای جهانگیری شما ادعا می‌کنید در 5 دقیقه می‌توانید جواب دهید چرا نتوانستید در 5 سال یکی از انتقادات را در عمل حل کنید؛ ضمنا این شرایطی که ازش یاد می‌کنید مردم درست کردن یا شما؟ رانت‌خواری در مدیریت شما موج می‌زند.

* کسی که به گفته خودش قادر به جابه‌جایی و عوض کردن منشی خودش نیست، چطور می‌خواهد پاسخ پرسش‌هایی رو بده که قادر به حل آن نیست؟

منبع: کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها