يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۳۶۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
فروکش هیاهوی مطالبه حقوق زنان؛
آیا اساسا، زن امروز تراز غرب، چیزی جز یک برده جنسی است؟ برده ای که از روی رضایت و شوق دیده شدن و فخر فروختن، تن به استثمار خود خواسته داده است؟ و آیا خشونت بیش از این در حق زنی هست که صبح که از خواب برمی خیزد تا شب، دائم استرس زیبا به نظر آمدن داشته باشد؟
سرویس اجتماعی پایگاه 598-سلمان کدیور؛ هشت مارس و هیاهوی مطالبه حقوق زنان فروکش کرد.

در جهان صدها تظاهرات بزرگ برگزار شد و در کشور ما نیز یک مشت خرده پای غرب زده در آرزوی آن حقوق تباه شده سخن گفتند و اسلام را محکوم ساختند که زن را محدود کرده است.

و هیچ کس از این خیل #بردگان #استحمار شده به این نیندیشید که نهایت دستاورد غرب برای زنان چه بوده؟

آیا غیر این است که زنان را از خانه ها بیرون آوردند و جلوی چند دوربین از زوایای مختلف، به او تعرض کردند تا تحت لوای صنعت پورنوگرافی، بیش از تجارت نفت، سلاح، درآمد کسب کنند؟

نهایت حضور زن آیا به جامعه سازی ختم شده، یا روی جلد مجلات، خوراکی ها، پوشاک، تبلیغ ابزار صنعتی و ... ظهور کرده است؟

آیا اساسا، زن امروز تراز غرب، چیزی جز یک #برده_جنسی است؟ برده ای که از روی رضایت و شوق دیده شدن و فخر فروختن، تن به #استثمار خود خواسته داده است؟

و آیا خشونت بیش از این در حق زنی هست که صبح که از خواب برمی خیزد تا شب، دائم استرس زیبا به نظر آمدن داشته باشد؟

همه هم و غمش این باشد که #مردان اندام شهوت انگیزش را تحسین کنند نه روح بلند زنانه اش را؟

و برای نیل به این هدف تن به هر کاری اعم از آرایش ها و جراحی های زیبایی و انواع مواد مضر شیمیایی و ... بدهد و دائم با هم جنسان خودش در مسابقه ای تمام نشدنی برای جلب نظر مردان قرار بگیرد، نبردی روزانه و همیشگی و آخر امر جز افسردگی و پژمردگی و خودکشی حاصلش نباشد؟

آیا هشت مارس، روز جهانی زن است یا روز جهانی تن و بدن؟

و در حیرتم از جماعتی که دین شان #فمینیسم است، اما بهترین زن را، زنی می دانند که مردان را بهتر و بیشتر تحریک شهوانی کند.

و به راستی کدام مرد و زن بزرگی که تاریخ را تغییر داده اند، مادری فمینیست داشته است؟

آه خدایا!
جهان را اینقدر از ابله پر دیده بودی؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها