أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۳۷۲۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۵     ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
شوهر مرجان شیخ الاسلامی از جمله افرادی است که تناقضات عقیدتی رفتاری فراوانی از خود به نمایش گذاشته است.
شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی این روزها میزبان 14 متهم پرونده 6.6 میلیارد یورویی معروف به پرونده فساد در پتروشیمی است که در این بین نام یکی از متهمان بیش از بقیه به گوش می رسد.

 

«مرجان شیخ الاسلامی آل آقا» از متهمان اصلی این پرونده می باشد که بنا به اظهار نماینده دادستان، متهم به تحصیل هفت میلیون و 65 هزار و 529 یورو و هشت میلیون و 710 هزار و 384 دلار مال نامشروع بوده و اکنون به خارج از کشور متواری است.

 

فعالیت های سیاسی و زندگی شخصی نامبرده واکنش های بسیاری را در فضای مجازی و بین فعالان رسانه‌ای برانگیخته است.

 

شیخ الاسلامی که همسر سوم «مهدی خلجی» (فعال سیاسی برانداز) است، روزگاری در فهرست نامزدهای پیشنهادی جبهه مشارکت برای انتخابات مجلس ششم بود و 8 سال بعد در چرخشی 180 درجه‌ای، در رقابت‌های انتخاباتی مجلس هشتم از یک فهرست فرعی اصولگرایان سر در آورد!

جالب اینکه طبق برخی گزارشات، در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 هم به ستاد میرحسین موسوی رفت و آمد داشته است.

 

ارتباط دیرپای وی با «مسیح علی‌نژاد» خبرنگار ضدانقلاب ساکن آمریکا نیز یکی دیگر از نکات جالب توجه در سوابق زیگزاگی مرجان شیخ الاسلامی است.

علی‌نژاد در کتاب خود با نام "باد در موهایم" نوشته: «مرجان شیخ‌الاسلامی، دبیر سیاسی روزنامه همبستگی، مرا زیر بال‌وپر گرفت».

 

«دلشاد امامی» فعال فضای مجازی ساکن آمریکا در توئیتر راجع به مرجان شیخ الاسلامی و ارتباط وی با علی‌نژاد نوشت: «خبر اختلاس مرجان شیخ الاسلامی حقیقتا خبر مهیبی است.پیش از شنیدن خبر ازدواجش با مهدی خلجی، به‌عنوان زنی می‌شناختمش که در خیریه بسیار دست و دلباز است. یکبار هم چندسال قبل مرا به صرف ناهار با مسیح علی‌نژاد در منزلش دعوت کرده بود. ما البته یکدیگر را ندیده‌ایم و من آن دعوت را دوستانه نپذیرفتم.»

 

وی در ادامه افزود: « علی‌نژاد و خلجی در تورنتو حامیان و سینه‌چاکانی دارند که به‌نظر می‌رسد دعوت به ناهار خانم شیخ‌الاسلامی را رد نکرده‌اند. شبکه‌ حامیان مسیح علی‌نژاد و مهدی خلجی، همزمان مبلّغان و نامه‌نویسان شناخته شده تحریم‌ هستند؛ همان شبکه‌ای که پیش‌تر رضا پهلوی را به مجلس انتاریو برده و به‌عنوان آلترناتیو آینده‌ ایران معرفی کرده‌‌ و امروز فعالان مردمی مخالف تحریم‌ را با نوشته‌ها و مواضع‌شان سخت تحت فشار قرار می‌دهد.»

 

 

 

 

«مهدی خلجی» شوهر مرجان شیخ الاسلامی نیز از جمله افرادی است که تناقضات عقیدتی رفتاری فراوانی از خود به نمایش گذاشته است.

وی در سال 63 وارد حوزه علمیه شد. بعد از مدتی در کلاس‌های فلسفه دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی به‌عنوان مستمع آزاد شرکت کرد و پس از سال ها فعالیت در نشریات اصلاح طلب، به دامن غرب پناه برد.

خلجی سپس در رسانه های معاند مواضعی علیه جمهوری اسلامی اتخاذ کرد و تا جایی پیش رفت که در یکی از برنامه‌های بی بی سی فارسی پیشنهاد حمله نظامی به ایران را مطرح نمود.

 

زوج مورد اشاره که یکی از آنان حامی تحریم‌های سخت علیه هموطنان خویش است و دیگری با استفاده از این فرصت به غارت و اختلاس مشغول شده، حالا در آغوش دشمن به هم رسیده‌اند.

 

«نادر فتوره چی» فعال توئیتری، در این زمینه شائبه‌ای خاص را مطرح کرده و نوشته: «می‌گویند اطلاعات خلجی-شیخ‌اسلام را ج.ا مخصوصا بیرون داده. معلومه که ج.ا بیرون داده، اینکه چیز عجیبی نیست. فهمش هم هوش بالایی نمیخواهد. مسئله آلودگی 90 درصد اپوزیسیون قلابی به پرونده‌ای‌ست که ج.ا میتواند به راحتی رویش مانور دهد. اینها چرا اینقدر آلوده بودند؟ مسئله اینست!»

 

 

 

به هر ترتیب زیست چندگانه و منافقانه اینگونه افراد در طول سالیان گذشته، باعث شده است که حتی در میان اپوزیسیون هم غیرقابل اعتماد و مشکوک جلوه کنند و به نفوذی بودن متهم باشند!

 

کما اینکه دفاع کانال متقلب و رسوای آمدنیوز از خلجی در برابر انتقادات وارده، بخش بزرگی از فعالان برانداز را نسبت به هویت و مأموریت اصلی وی دچار تردید کرده است.


جام نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها