أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۳۸۲۹
زمان انتشار: ۰۸:۵۷     ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر استان قم با حضور مسئولان و اصحاب رسانه استان برگزار و از ۳۰ نفر از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل آمد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر استان قم با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه و خبرنگاران استان در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد.

این مراسم که با حضور احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرهنگ بیطرفان جانشین فرمانده سپاه استان قم برگزار شد، از 30 نفر از اصحاب رسانه استان تقدیر به عمل آمد.

این جشنواره با هدف ارتقاء کمی و کیفی تولیدات رسانه و تولید آثار فاخر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از سوی بسیج رسانه استان قم ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان، در دو بخش اصلی شامل رشته‌های «خبر، گزارش، مصاحبه، عکس خبری و مستند رسانه‌ای اعم از کوتاه و بلند» و همچنین بخش ویژه شامل رشته «گزارش» برگزار شد.

در بخش خبر، سید محمد عارف قافله باشی موفق به کسب رتبه سوم شد و سعید آقایی از خبرگزاری تسنیم و حسن حیدری به‌عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند، داوران جشنواره ابوذر هیچ‌یک از آثار ارسالی از سوی خبرنگاران را شایسته رتبه اول و دوم ندانستند.

در بخش گزارش، سارا تقی زاده، مهدی جعفری و فاطمه محمدی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم جشنواره شده و وجیهه غلامحسین زاده و محمد زمانی راد  افراد شایسته تقدیر این بخش بودند.

در بخش مصاحبه، عبدالصالح شمس اللهی، فاطمه جمال‌زاده از خبرگزاری فارس و الهام پناهی فر از خبرگزاری تسنیم به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول، دوم و سوم شدند.

ابوالفضل ماهرخ، احمد ظهرابی جمکرانی و محمدعلی جلالی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم در بخش عکس شدند و از مهدی مریزاد به‌عنوان عکاس شایسته تقدیر تجلیل به عمل آمد.

در بخش مستند نیز زهره بیادی، طاهره رئیس جعفری مطلق و سمیه حاجی احمدی حائز رتبه‌های اول تا سوم شده و شیما کرمیانی شایسته تقدیر شناخته شد، همچنین در بخش فیلم مستند از احمد نامداری تجلیل و جایزه تقدیر ویژه به حسین همتی نژاد تعلق گرفت.

در بخش ویژه چهارمین دوره جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر استان قم با موضوع شهدای جبهه مقاومت محمدرضا آقا باقری به‌عنوان نفر اول و لیلا خطیب زاده به‌عنوان نفر دوم انتخاب شدند، همچنین مهدی بخشی سورکی در این بخش شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش ویژه با موضوع آسیب‌های اجتماعی هم محبوبه آقانوری و محمد رفیعی موحد به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم شدند، همچنین در بخش ویژه با موضوع حقوق شهروندی فرزانه پیری به‌عنوان نفر دوم معرفی و هیئت‌داوران هیچ‌یک از آثار ارسالی را شایسته رتبه نخست ندانستند.

در بخش ویژه با موضوع بازی سازش نیز ایمن السادات موسوی نژاد نایینی نفر دوم این جشنواره معرفی و سید احمد نجفی اردبیلی خبرنگار خبرگزاری تسنیم و حسین طالب علی شایسته تقدیر شناخته شدند.

همچنین در این مراسم از خانواده شهید حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی قلی زاده تجلیل به عمل آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها