يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۳۸۳۱
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
پرسپولیس در خطر حذف؛
دیدار تیم‌های فوتبال السد قطر و پرسپولیس ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۱۵ سه شنبه در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه آغاز شد که جدال دو تیم با برتری یک بر صفر السد به پایان رسید.
به گزارش پایگاه 598، دیدار تیم‌های فوتبال السد قطر و پرسپولیس ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۱۵ امروز سه شنبه در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه آغاز شد که جدال دو تیم با برتری یک بر صفر السد به پایان رسید.

با این شکست پرسپولیس با یک امتیاز رده چهارم جدول گروه D سقوط کرد و وضعیت خطرناکی برای دیدارهای آینده پیدا کرد. در این گروه تیم پاختاکور با ۴ امتیاز در صدر جدول است و تیم‌های الاهلی عربستان و السد قطر با ۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

پرسپولیس که عنوان نایب قهرمانی آسیا را یدک می‌کشد برای بالا بردن شانس صعود خود از این گروه و فرار از خطر حذف باید در دیدارهای آینده به برتری برسد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها