يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۳۸۵۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۲۲ اسفند ۱۳۹۷

در سال های اخیر که تکنولوژی و فناوری با سرعت سرسام آوری در حال پیشرفت و توسعه است، زندگی ما هم تحت تاثیر قرار گرفته و با روندی سریع تر رو به جلو حرکت می کند. در واقع همه چیز با سرعت همراه شده که این امر هم جنبه های مثبت و هم جنبه های منفی دارد. یکی از نقاط قوت این موضوع سرعت انجام کارها برای رفتن به سفر است؛ به این ترتیب که شما می توانید در زمانی کمتر و سرعتی بیشتر برنامه های سفر خود را هماهنگ نمایید. برای این کار کافی است به سامانه فروش آنلاین بلیط هواپیما سیمرغ 24 مراجعه کنید و بلیط پرواز ارزان و بیمه مسافرتی را برای خود خریداری نمایید. همچنین اگر علاقمند هستید تا به وسیله تور مسافرتی و پکیج کامل سفر راهی مقصد مورد نظر شوید تکتازان پرواز عرش این امکان را برایتان فراهم کرده تا در زمانی کوتاه بتوانید تور نوروزی باکو را برای خود خریداری نمایید. به این ترتیب شما توانسته اید در زمانی کوتاه و با دقت و حوصله بلیط هواپیما و یا تور مسافرتی مورد نظر خود را خریداری نمایید.

بلیط پرواز ارزان سیمرغ 24

کسانی که همواره در سفرهای مختلف هستند، معمولا به دنبال راهکارهای مناسب برای خرید بلیط ارزان هواپیما می گردند. در واقع بلیط ارزان هواپیما باعث می شود تا آن ها سفری اقتصادی و به صرفه و در عین حال مناسب و راحت را تجربه نمایند. یکی از سامانه های آنلاین فروش بلیط هواپیما که مجموعه ای کامل از انواع بلیط پرواز ارزان را در اختیار شما قرار می دهد، سیمرغ 24 است. بلیط پرواز ارزان سیمرغ 24 این کمک را به شما می کند تا سفری راحت را تجربه نمایید. برای خرید بلیط پرواز ارزان سیمرغ 24 کافی است به سامانه این شرکت مراجعه نمایید و با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر، تاریخ سفر و مشخص کردن تعداد همراهان خود مجموعه ای کامل از بلیط هواپیما را مشاهده نمایید. پس از آن می توانید با استفاده از گزینه فیلتر بلیط پرواز ارزان خود را بر اساس معیارهای مورد نظر مانند قیمت، ایرلاین، کلاس پروازی، ساعت پرواز و بسیاری از چیزهای دیگر مرتب نمایید و در انتها آن چه را که نیاز دارید خریداری نمایید.

خرید بیمه مسافرتی

اگر به هر دلیلی به مسافرت می روید، باید خطرات احتمالی این سفر را هم به جان بخرید. در واقع هیچ تضمینی وجود ندارد که شما از خطرات احتمالی مصون بمانید، همچنین در برخی اوقات جبران هزینه های مالی این اتفاقات به قدری زیاد است که شما را با مشکل مواجه می کند. با این حال راهکاری وجود دارد که باعث می شود شما راحت، آسوده و ایمن راهی سفرهای مختلف خود شوید. با خرید بیمه مسافرتی سیمرغ 24 می توانید از هزینه های احتمالی جانی، مالی، درمانی وبسیاری از چیزهای دیگر جلوگیری نمایید و سفری لذت بخش داشته باشید. باید بدانید که خرید بیمه مسافرتی از ضروریات یک سفر مطمئن و آسوده است و باعث می شود تا لحظات خود را به بهترین شکل ممکن سپری نمایید.

تور نوروزی باکو

باکو پایتخت آذربایجان یکی از بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهرهای منطقه قفقاز محسوب می شود. این شهر دارای جاذبه های گردشگری فراوان، مراکز خرید مختلف و لوکس، هتل های اقامتی مجلل و امکانات ویژه دیگری است که گردشگران و توریست های ایرانی و خارجی را به سمت خود می کشاند. از دیدنی های معروف و پرطرفدار این شهر می توان به ارگ قدیمی باکو، قلعه دختر باکو، برج های شعله، دروازه مراد، کاخ شروان شاهان، ساختامن فیلارمونیا که از زیباترین بناهای این شهر محسوب می شود و... را نام برد. باکو یکی از مقاصد مورد علاقه ایرانیان هم هست و همین امر باعث شده است تا ایرانیان زیادی هر ساله و در تعطیلات نوروز راهی این شهر تاریخی و زیبا شوند. تور نوروزی باکو آژانس مسافرتی تکتازان پرواز عرش با امکانات کامل و جامع تعطیلاتی راحت و آسوده را برای شما رقم خواهد زد. همچنین تکتازان پرواز عرش مجری انحصاری تور نوروزی باکو، پکیج کامل دیگر مقاصد جهان را هم ارائه می دهد. شما می توانید برای مشاهده انواع تور نوروزی آژانس مسافرتی تکتازان پرواز عرش به سایت این مجموعه مراجعه نمایید و یا با واحد پشتیبانی به شماره 8708 – 021 تماس حاصل فرمایید. قطعا همکاران ما بهترین مشاوره ها را به شما ارائه خواهند داد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها