أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۳۸۵۶
زمان انتشار: ۱۵:۱۹     ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش پایگاه 598، سایت تابناک با اشاره به انتخاب تولیت آستان قدس رضوی به عنوان رئیس قوه قضائیه نوشته: شنیده‌های پیش از این حاکی از آن بود، به احتمال فراوان، تولیت جدید آستان قدس رضوی تا پایان سال ۹۷ معرفی نخواهد شد. آنچنان که برخی خبرها حکایت داشت، این موضوع به درخواست شخص حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی صورت گرفته است.

بر اساس این خبر، گفته می‌شود رئیسی تا سفر رهبر انقلاب به مشهد مقدس و سخنرانی روز اول فروردین ایشان در جایگاه تولیت آستان قدس رضوی حاضر خواهد بود و پس از آن احتمالاً این جایگاه را به حجت‌الاسلام احمد مروی، معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر انقلاب واگذار خواهد کرد.

احمد مروی حکم خود را به عنوان تولیت جدید آستان قدس رضوی ۷ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ رسماً دریافت خواهد کرد. آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد هم به تسنیم گفته: گزینه‌هایی برای تولیت آستان قدس رضوی مطرح هستند که رهبری فرمودند در سفر نوروزی به مشهد مشخص خواهند کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها