يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۳۸۷۴
زمان انتشار: ۲۳:۰۵     ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: بین مرغدار و کشتارگاه و عامل صنفی دو، سه حلقه است که فروشگاه و قوانینی ندارند و فقط ماشین و موبایل دارند که مرغ‌ها را معامله می‌کنند بنابراین باید برای مرغ فاکتور داشته باشیم.

به گزارش پایگاه 598، عباس تابش عصر امروز در جلسه مشترک کارگروه رفع موانع تولید و ستاد تنظیم بازار استان کرمان اظهار داشت: حدود پنج ماه قبل مرغ را 10 هزار و 400 تومان قیمت‌گذاری کردیم اما در ستاد تنظیم بازار تصمیم مدیریتی گرفتند و قیمت مرغ را 9 هزار و 800 تومان اعلام کردند و تنها اتفاقی که نیفتاد، بحث اجرا بود.

به گزارش فارس وی بیان داشت: دیروز چند مصوبه برای مرغ داشتیم اول اینکه استان‌ها از تصمیم‌های استانی و به‌صورت جزیره‌ای خودداری کنند زیرا این محصولات به صورت ملی است و همچنین قرار شد استانداران و دستگاه‌های تنظیم بازار با دستگاه‌های ناظر همکاری کنند.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ادامه داد: به‌صورت شبانه‌روزی بازرس مقیم در کشتارگاه‌های مرغ داریم و ورود و خروج مرغ بدون فاکتور ممنوع است تا بتوانیم تخلف‌ها را رصد کنیم.

تابش با بیان این موضوع که بیشترین نیرو را برای واحدهای تولید مرغ می‌گذاریم، متذکر شد: بین مرغدار و کشتارگاه و عامل صنفی دو، سه حلقه است که فروشگاه و قوانینی ندارند و فقط ماشین و موبایل دارند که مرغ‌ها را معامله می‌کنند بنابراین باید برای مرغ فاکتور داشته باشیم.

وی تصریح کرد: آمار جوجه‌ریزی اعلامی با میزان واقعی متفاوت است و نمی‌دانیم چقدر جوجه‌ریزی انجام می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها