يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۳۹۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با رد صدور حکم محکومیت برای نماینده ملگان۳ گفت: اگر حکمی برای سلمان خدادادی صادر شود از آن‌ مرجع به اطلاع ما خواهد رسید اما تا سه شنبه هفته جاری هیچ مطلبی در این خصوص به ما گزارش نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمدجواد جمالی نوبندگانی سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره اخبار منتشره  درباره صدور حکم برای سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بنده به عنوان سخنگوی این هیات چنین خبری را تکذیب می کنم.

وی افزود: تا سه شنبه این هفته چنین موردی به دست هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نرسیده است.سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: ضمن اینکه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با توجه به اختیاراتی که دارد نمی تواند حکم تعلیق را صادر کند.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر حکمی برای یک نماینده صادر شود از آن‌ مرجع به اطلاع ما خواهد رسید، اگر چنین موضوعی بود به ما اطلاع داده می‌شد اما تا سه شنبه هفته جاری هیچ مطلبی در این خصوص به ما گزارش نشده است.

جمالی نوبندگانی ادامه داد: با توجه به این که پنجشنبه و جمعه روزهای پایانی هفته و تقریباً تعطیل هستند بعید می دانم که طی این دو روز حکمی صادر و یا در رابطه با این پرونده کاری انجام شود و در این دو روز قطعا کسی پاسخگو نیست و با این اخبار فقط آبروی فرد را می‌برند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها