أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۳۹۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
خبر خوب؛
آنگونه که برخی منابع اعلام کرده‌اند؛ یکی از نمایندگان مجلس (س.خ) که پیش از این به اتهام رابطه‌ی نامشروع با یک زن جوان در کانون توجه قرار گرفته بود، روز گذشته در شعبه ۵ دادگاه کیفری محاکمه شده و به 2 سال انفصال از خدمت، 2 سال تبعید و 99 ضربه شلاق محکوم شد.
سرویس خانه ملت پایگاه 598-وحید عزیزی؛ در بین امواجی از اخبار مایوس‌کننده که هر روز و هرساعت روان آدمی را آزاد می‌دهد، هستند خبرهایی که کورسویی از امید را در دل مردم روشن می‌کنند و تا حدودی فشارهای روانی جامعه را فرو می‌کاهند.

آنگونه که برخی منابع اعلام کرده‌اند؛ یکی از نمایندگان مجلس (س.خ) که پیش از این به اتهام رابطه‌ی نامشروع با یک زنِ جوان در کانون توجه قرار گرفته بود، روز گذشته در شعبه ۵ دادگاه کیفری محاکمه شده و به 2 سال انفصال از خدمت، 2 سال تبعید و 99 ضربه شلاق محکوم شد.

این نماینده مجلس تاکنون علیرغم تمام مستنداتی که در اختیار منابع قضایی قرار گرفته بود، حاضر به پذیرش اتهامات نمی‌شد، حمایت برخی جریانات سیاسی از س.خ نیز در سرپوش گذاشتن به افتضاح اخلاقیِ وی بی‌تاثیر نبوده است کمااینکه در زمان بررسی اعتبارنامه این نماینده مجلس (در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی) حجت الاسلام آقاتهرانی و حجت الاسلام حسینیان خواستار رد اعتبارنامه وی شدند اما برخی از نمایندگان اصلاح‌طلب همچون مسعود پزشکیان به دفاع از س.خ پرداختند و در نهایت اعتبارنامه وی را تایید کردند.


"زهرا نویدپور" زن جوانی که توسط س.خ مورد آزار جنسی قرار گرفته بود دیماه امسال در خانه‌ای در شهر ملکان به زندگی خود پایان داد. نویدپور قبل از خودکشی ماجرای تجاوزی که به حقوق انسانی‌اش شده بود را فاش کرد، آنگونه که از فایل صوتی منتسب به زهرا نویدپور پیداست این زنِ جوان برای پیدا کردن شغل به دفتر س.خ مراجعه می‌کند اما این نماینده مجلس با وعده‌ی ایجاد فرصت شغلی، زنِ جوان را به برقرای رابطه جنسی دعوت می‌کند و درنهایت در دفتری در خیابان ولیعصر تهران به او تجاوز می‌کند.

چندی پیش اکبر اعلمی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با انتشار مطلبی در این خصوص نوشت: "این زن جوان در زمان حیات خود مدعی تجاوز رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس به خود بوده و حتی از او شکایت کرده بوده است؛ با این حال شکایت او به قوه قضاییه، هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان و حتی شورای نگهبان به جایی نرسیده است و او اقدام به خودکشی کرده است. حتی اگر اعلام شود که این خانم خودکشی کرده است، با توجه به نامه نگاری ها و اظهارات وی که در قالب فایل های صوتی و تصویری منتشر شده است، باید انگیزه و دلایلی که یک دختر ۲۸ ساله را وادار به خودکشی می‌کند، مشخص و به افکار عمومی اعلام شود”.

س. خ روز گذشته درحالی همه اتهاماتش را منکر شد که در مدارک دادگاه مشخص است ایشان ۲ سال با زهرا نویدپور در ارتباط بوده است.

پس از دفاعیات این نماینده مجلس در برابر هیئت قضایی شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران، قضات وارد شور شدند و س .خ را گناهکار شناخته و وی را بخاطر رابطه نامشروع با زهرا نویدپور به ۹۹ ضربه شلاق،  ۲سال تبعید و ۲ سال انفصال از خدمت محکوم کردند که این حکم هنوز قطعی نیست و در صورت اعتراض طرفین پرونده در دادگاه تجدید نظر بررسی و درباره قطعیت آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

بدون شک تایید اعتبارنامه افرادی همچون س.خ برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی با موازین قانونی و شرعی همخوانی ندارد و باعث بدبینی مردم نسبت به حاکمیت خواهد شد، بر همین اساس باید بپذیریم بسیاری از مشکلات بزرگی که در نهادها و سازمان های کشور وجود دارد نتیجه‌ی جانبداری‌های جناحی و منفعت‌طلبی سیاسی است؛ اگر در سال 87 مسعود پزشکیان به سخنان دلسوزانه حجت الاسلام آقاتهرانی احترام گذاشته بود و در دفاع از رفتار س.خ برنمی‌آمد شاید پرونده این نماینده مجلس زودتر به نتیجه می‌رسید و یک زن جوان به خودکشی پناه نمی‌برد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۰
در انتظار بررسی: ۵
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۸ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
۰
۰
مگه میشه دو سال ارتباط با یک زن همه اش تجاوز باشد و زن در تمام دو سال راضی به ارتباط نباشد!!!!
پاسخ
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
۱
۰
اون دختر بیچاره بخاطر بیکاری و مشکلات مالی به یکی پناه برده ولی با پیشنهاد جنسی روبرو شده، درسته که نباید می‌پذیرفت ولی نمیشه به این راحتی در مورد اون دختر قضاوت کرد
پاسخ
یزدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
۱
۰
نتیجه‌ی لیستی رای دادن میشه همین
کسایی وارد مجلس میشن که هرکاری دوس دارن انجام میدن
پاسخ
الیاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
۰
۰
یجور نوشتید "برخی از نمایندگان اصلاح طلب" که انگار اصولگراها اهل اینجور حرفا نیستن
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
۱
۰
تا جایی که یادمان هست هر چه منکراتی بوده است از لیست ... و نمایندگان مجلس و شوراهای شهرشان بیرون می آید.
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۹ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
۰
۰
این نماینده باید اعدام شود والسلام
پاسخ
محمد
Italy
۰۱:۵۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
۱
۰
ببخشید
س.خ کدوم ...یه؟؟!!
اگه حکمش صادر شده خوب اسمش هم بزنیین دیگه، اونوقت حسن عباسی بد بخت که بازداشت میشه بلافاصله با تمام مشخصات تیتر یک میشه ولی وقتی تبرعه میشه نامردا صداش را هم در نمیارند ۵۹٨ از شما توقع بیشتری داشتیم
پاسخ
ایرج
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
۰
۰
اقا دوباره حروف الفبا راه انداختین که

س خ دیگه چیه ؟
همه میدونند این نماینده کی بوده بعد اون موقع میایید میخوایین مثلا نامش فاش نشه ؟

بعد اون موقع یه بدبخت گمنامی برای نان روزمره اش کنار خیابون بساط پهن میکنه با کلیپ و تصویر کتک زدش همه جا بخش میکنین تا همه بشناسنش ؟

هر مسئولی تو این مملکت کار خلاف میکنه چرا باید بر ملا نکنید ؟اینکارها کجاش با موازین اسلامی جور هست ؟
هر گناهی بستگی به اینکه از طرف چه شخصی انجام شده باید مجازات فرق کنه . این مجازات برای یک شخص عادی است نه برای شخصی که اسمش نماینده مجلس است . ازجیب بیت المال حقوق و امتیاز میگیرد و به خودشان خیانت میکند .

واقعا به قوه قضاییه متاسفم که راه را همانها برای خلاف باقی میگذارند.

آیا اگر در زمان حضرت علی بودیم همین مجازات برای ایشون تعیین میشد ؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
۱
۰
یعنی چی که 2 سال انفصال از خدمت فرض کنید که خانم هم راضی بوده به این ارتباط شخصی که به بدیهی ترین اصول شرعی پایبندی ندارد چطور میتواند در جایگاه تصمیم گیری نظام اسلامی قرار بگیرد همین افراد هستند که الان به اینجا رسیده ایم به نظرم هم این شخص و هم افرادی که از این شخص حمایت کردند باید به طور دائم انفصال داشته باشند
پاسخ
هاشم
-
۰۹:۳۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
۰
۰
حتما دختره از اون راه درآمدزایی داشته که صداش تو این دوسال درنیومده.و خودشم راضی بوده به این رابطه.خلاصه دوره دوره نامردی شده برادر.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها