أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۳۹۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
دبیرکل حزب مردم‌سالاری از روحانی برای برگزار نکردن جلسه با احزاب انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه 598، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری در جریان مجمع عمومی خانه احزاب که صبح (پنجشنبه، 23 اسفند) برگزار شد، با اشاره به اینکه لایحه جامع انتخابات به مجلس ارجاع شده است،گفت: طرح استانی شدن انتخابات مجلس با لایحه انتخابات دولت تجمیع می‌‌شود.

وی با بیان اینکه کمیسیون شوراهای مجلس لایحه جامع انتخابات را بررسی خواهد کرد، اظهار داشت: در طرح استانی شدن انتخابات می‌خواهیم طوری عمل کنیم که نامزد انتخاباتی 40 درصد حوزه انتخابیه خود را کسب کند تا نظر شورای نگهبان هم جلب شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه اهمیت احزاب در کشور ضروری است، خاطرنشان کرد: چرا نباید رئیس‌جمهور با احزاب ملاقاتی داشته باشد؟ درخواست ما از رئیس‌جمهور و همچنین رئیس قوه‌قضائیه این است که با دعوت از اعضای خانه احزاب دغدغه‌های احزاب را نیز شنیده و مدنظر قرار دهد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها