أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۳۹۷۶
زمان انتشار: ۰۸:۵۳     ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
پرسپولیس در موقعیت لیگ ۱۶
وضعیت کنونی قرمزها شباهت زیادی به پایان سال 96 دارد؛ جایی که در آسیا مقابل نماینده قطر شکست خوردند اما در لیگ صدرنشین بودند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، تیم پرسپولیس سال 97 را با صدرنشینی در لیگ برتر به پایان رساند. آن ها موفق شدند در سردار جنگل سپیدرود را با 3 گل شکست دهند و با میانگین امتیازی بیش از 2 به تعطیلات نوروزی بروند. این چهارمین سال شمسی بود که پرسپولیس با برانکو سپری کرد. پرسپولیسِ برانکو در این 4 سال همیشه پایان خوبی را در لیگ و آسیا داشته اما وضعیت کنونی‌اش شباهت زیادی به سال 96 دارد. 

پایان سال 94؛ صعود به کورس قهرمانی با فرشاد

فصل 94-95 نخستین فصل پرسپولیس با برانکو بود. آن ها که از قعر جدول نجات یافته بودند، آخرین بازی سال 94 را در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار کردند. آن‌ها در روزی که بسیاری از بازیکنان خود را در اختیار نداشتند، در هفته بیست و سوم لیگ پانزدهم موفق شدند صبای قم را شکست داده و برای اولین بار به جمع 3 تیم برتر لیگ صعود کنند. این نتیجه در روزی رقم خورد که استقلال خوزستان و استقلال تهران متوقف شده بودند و این پیروزی پایانی بسیار خوشحال کننده را برای پرسپولیسی ها رقم زد.

آن ها سال جدید را هم با نتایج خوب آغاز کردند و روند رو به رشدشان نیز ادامه داشت اما در پایان به خاطر تفاضل گل کمتر قهرمانی را از دست دادند.

بازی: 23
امتیاز: 39

 

 

پایان سال 95؛ قهرمانی نصفه و قهرمانی درسته!

سال 95 با ناکامی در کسب قهرمانی لیگ برتر به پایان رسید اما شاگردان برانکو راه خود در فصل جدید را با قدرت بیشتری آغاز کردند. آن ها موفق شدند در لیگ شانزدهم راه صدرنشینی را پیدا کنند و در آسیا نیز به موفقیت رسیدند اما سال شمسی برای سرخ ها با شکست مقابل الریان به پایان رسید.

آن ها در شب چهارشنبه آخر سال 3-1 به شاگردان لادروپ باختند اما باتوجه به کسب 4 امتیاز از دو بازی نخست، با امیدواری سال را تمام کردند. البته کسب پیروزی 1-0 مقابل استقلال خوزستان و صدرنشینی قاطعانه در لیگ شانزدهم، باعث شد تا پرسپولیس ها قهرمانی نصفه و نیمه را فراموش کنند و به قهرمانی درسته بیاندیشند.

بازی: 24
امتیاز: 56

 

 

پایان سال 96؛ صدرنشینی قاطعانه، صعود بی دردسر

پایان سال 96 برای پرسپولیسی ها بهتر از سال های دیگر بود. آن ها که مدافع عنوان قهرمانی در لیگ بودند، موفق شدند بار دیگر این نمایش را تکرار کنند. البته در لیگ، پرسپولیس امیدوار بود با برتری در آخرین بازی سال مقابل استقلال، قهرمانی را قطعی کند اما شاگردان شفر با گل وریا غفوری، این اجازه را ندادند.

با این حال پرسپولیس سال را با پیروزی مقابل الوصل در چهارشنبه سوری به پایان رساند و صعودش از مرحله گروهی را قطعی کرد. پیروزی 1-0 مقابل نماینده امارات در شرایطی رقم خورد که هواداران ایرانی پرتعدادی در امارات پرسپولیس را حمایت کردند و گل کامیابی نیا باعث صعود بی دردسر قرمزپوشان شد.

بازی: 25
امتیاز: 57

 

 

پایان سال 97؛ امید به بهار خوب در 98

امسال نیز با شرایط خوبی برای پرسپولیسی ها به پایان رسید. آن ها اگرچه در آخرین دیدار آسیایی شکست خوردند اما امیدوارند با غلبه بر الاهلی و پاختاکور، راه صعودشان را پیدا کنند. شاگردان برانکو در لیگ برتر هم سپیدرود را شکست دادند تا به صدر جدول صعود کنند.

سرخپوشان پایتخت حالا امیدوار به بهاری خوب در سال 98 هستند؛ بهاری که می تواند پرسپولیس را به هت تریک در قهرمانی لیگ برساند و باعث صعود آن ها از مرحله گروهی آسیا شود.

بازی: 22
امتیاز: 45

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها