امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۵۴۰۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
سری‌آ ایتالیا؛ میلان ۲ - اینتر ۳
نراتزوری موفق شد دربی دلامادونینا را از میلان ببرد تا جای روسونری را در جدول بگیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی، تیم اینتر در دیداری از هفته بیست‌وهشتم سری‌آ ایتالیا با برتری ۳ بر ۲ در دربی دلامادونینا مقابل میلان، جایگاه رقیبش در رده سوم جدول رقابت‌های سری‌آ را گرفت و این فصل برابر همشهری دبل کرد. (خلاصه این دربی پرهیجان و تماشایی را اینجا ببینید)
اینتر در همان ابتدای بازی توسط مارتینس در دقیقه ۲ به گل رسید. در ادامه بازی بد میلان مانع تغییر نتیجه در نیمه اول شد و در ۴۵ دقیقه دوم باز هم اینتر این بار با ضربه سر دی‌فرای در دقیقه ۵۱ گل زد.
اینتر رفت و برگشت!
گل باکایوکو در دقیقه ۵۷ میلان را به بازگشت امیدوار کرد، اما صحنه خطا در محوطه جریمه این تیم که با لیز خوردن داور هم همراه شد به اینتر فرصت داد تا توسط مارتینس در دقیقه ۶۷ از روی نقطه پنالتی صاحب گل شود.

میلان دست بردار نبود و به وسیله موساکیو در دقیقه ۷۱ بار دیگر اختلاف را به حداقل رساند. در دقایق پایانی رقابت اندکی جنجالی شد و داور در اقدامی جالب ابتدا کونتی از میلان را اخراج کرد، اما پس از بازبینی صحنه، این بازیکن را به بازی برگرداند و به او کارت زرد داد! این اقدام، اعتراض لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر و اخراج او از روی نیمکت را در پی داشت.

در نهایت نتیجه ۳ بر ۲ پابرجا ماند تا اینتر با تکرار برتری بازی رفت ۵۳ امتیازی شد و رده سوم را از رقیب دیرینه‌اش گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها