يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۰۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به مسدودی محور ساری به سمنان تا اطلاع ثانوی به دلیل رانش زمین و سیلاب شدید، گفت: سیلاب شدید مازندران را درنوردید.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی اظهار داشت: محور کندوان، بارش برف در طول محور و ضعیت ترافیک عادی و روان است.

وی افزود: محور هراز در ارتفاعات شاهد بارش برف هستیم و با توجه به انسداد این محور از شب گذشته در ۳۵ دقیقه بامداد بازگشایی شد و وضعیت ترافیک عادی و روان است.

قدمی گفت: محور سوادکوه وضعیت جوی در ارتفاعات از ورسک برف سنگین و ترافیک به سمت تهران سنگین و تردد به کندی صورت می پذیرد. محور کیاسر به علت بارش شدید برف و نبود ایمنی کافی از ساعت ۴ بامداد امروز دوشنبه از تاکام به سمت سمنان بسته شد.

رئیس پلیس راه استان به رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند خواست؛ خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کنند.

وی در عین حال وضعیت جوی محورهای استان را بارش شدید همراه با سیلاب عنوان کرد و گفت: وضعیت ترافیک محور نکا به ساری به دلیل تجمع سیلاب در وسط جاده شاهد ترافیک سنگینی است.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها