يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۰۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
حساسیت مردم نسبت به برخوردهای ناروا از سوی مسئولان امری ستودنی است؛ ولی مسلما در این میان باید بین کسانی که روحیه ی اشرافی گری و بی اعتنایی نسبت به محرومان دارند با آن ها که ناخواسته با چنین مسائلی روبرو می شوند فرق گذاشته شود.
به گزارش پایگاه 598، دکتر نصرالله شفیعی از فعالان سیاسی و رسانه ای بوشهر در شبکه های اجتماعی نوشت:

به دنبال انتشار عکسی از مراسم تجلیل پاکبانان و کارمندان شهرداری برازجان از شهردار این شهر، موجی از اعتراض، نفرت و خشم نسبت به جایگاه نشستن پاکبانان در مراسم، در فضای مجازی منتشر گردید.

شهردار برازجان جناب آقای محمدی نیز با انتشار متنی از این اتفاق به وجود آمده عذرخواهی کردند و نوشتند: «با توجه  به اینکه در مراسم غافلگیر کننده امروز، بنده یک مهمان بودم، بابت اتفاق ناخواسته ی پیش آمده، از همه ی عزیزان عذرخواهی می کنم...»

در همین رابطه چند نکته قابل اشاره است:

1. مسلما نحوه ی نشستن کارگران و پاکبانان هرچند به انتخاب خودشان هم بوده، قابل قبول نیست؛ و اگر شهردار هنگام حضور در مجلس و مشاهده این صحنه دستور تغییر نشستن افراد را می داد بهتر می بود. 

2. توضیحات شهردار برازجان پاسخی قابل قبول و اتمام حجت برای همه ی کسانی است که سوء نیت و غرض و مرضی ندارند.

3. سوابق شهردار در طول مدت تصدی مسئولیتش به اعتراف مردم، نشان می دهد که یکی از موفق ترین کارآمدترین و کم حاشیه ترین شهردارهای برازجان بوده است. انضباط مالی و جلوگیری از ریخت وپاش گسترش خدمات در تمام مناطق شهر  و رعایت حقوق کارکنان شهرداری یکی از ویژگی های عملکرد شهردار است.

4. حساسیت مردم نسبت به برخوردهای ناروا از سوی مسئولان امری ستودنی است؛ ولی مسلما در این میان باید بین کسانی که روحیه ی اشرافی گری و بی اعتنایی نسبت به محرومان دارند با آن ها که ناخواسته با چنین مسائلی روبرو می شوند فرق گذاشته شود.

5. بدون تردید یکی از بهترین اقدامات شورای شهر برازجان انتصاب چنین شهردار متعهد و کارآمد است. همان طور که در انتصاب شهردار نقش آفرین بودند در تداوم حمایت از شهردار نیز باید نقش آفرین باشند.

6. بهترین قاضی در باره ی عملکرد شهردار برازجان، مردم این شهر هستند؛ که همه ی شواهد از رضایت عمومی مردم از عملکرد شهرداری در این دوره دارد.

7. همه ی انچه که گفته شد به معنای مطلق گرایی رفتار مسئولان و نادیده گرفتن نقطه ضعف ها نیست. آنچه مهم است مجموع و معدل عملکرد یک مسئول است که باید گفت شهردار برازجان کارنامه ی قابل قبولی دارد.

8. نگارنده از بیان مطالب فوق هیچ انگیزه ای جز دفاع از یک خدمتگزار مردم و در نتیجه دفاع از حقوق مردمی که از این خدمات منتفع می شوند ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها