يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۰۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
حسین هدایتی در پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات خود در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی گفت: از ستاد دیه کل استان ها و زندان های کشور سوال کنید بیش از ۱۳ هزار زندانی در این چند سال آزاد کردم. آیا کسی که زندانی آزاد می‌کند، می‌شود اخلالگر نظام اقتصادی؟
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، سید اسدالله جولایی، مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با تکذیب اظهارات حسین هدایتی گفت:در مورد متهم ردیف اول پرونده‌های مربوط به اخلال در نظام اقتصادی کشور دو مورد پرداختی داشتیم که مورد آخر که مربوط به پرداختی ایشان در استان لرستان بود که به دنبال آن در دو مرحله مبلغی معادل ۳۵۰ میلیون تومان دریافت شده است. ما اطلاعی از آزادی زندانیان عمد از جانب آقای هدایتی نداریم اما در قبال بدهکاران غیرعمد اطلاع داریم.

وی افزود: شعار ما در ستاد دیه این است که «با پرداخت هزار تومان جزو خیرین ما باشید» اما با عنایت به سرانه سنگین بدهی مددجویان جرایم غیرعمد باید گفت پرداختی‌های آقای هدایتی رقمی نیست که مجموع آزادی‌هایش حتی سه رقمی شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها