يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۰۷۵
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
علی ضیا امشب در سومین قسمت از برنامه تحویل سال خود میزبان مجری برنامه خندوانه است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، علی ضیا امشب میزبان رامبد جوان مجری برنامه «خندوانه» است. همچنین با رضا صادقی خواننده، افشین قطبی مربی تیم فولاد خوزستان، علی انصاریان ورزشکار و مجری، مجتبی محمدی سرباز خوزستانی که در حادثه تروریستی اهواز جان چند نفر را نجات داد و یکی از ۱۱ چهره مردمی، زیبا عزیزی چهارمین زن موفق روستایی جهان در سال ۲۰۱۸ و یکی دیگر از ۱۱ چهره مردمی، خانواده شهید نورخدا و مقداد باقرزاده آموزگار یکی از دورترین و محروم‌ترین روستاهای ایران گفتگو می‌کند.

 			 				 					رامبد جوان مهمان علی ضیا در برنامه تحویل سال

علی ضیا تا سه شنبه ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک را هر شب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می‌برد، چهارشنبه نیز برنامه در دو بخش ۱۹ تا ۲۰:۳۰ و ۲۳ تا ۲ بامداد پخش خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها