يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۱۵۲
زمان انتشار: ۲۱:۵۴     ۰۳ فروردين ۱۳۹۸
آشنا که چند روز پیش نهایت ذوق شعری اش را به کار اندخته بود و درنهایت فشار ذهنی سوژه کاربران شبکه ها اجتماعی را فراهم کرد در اقدامی دیگر با برپایی یک نظرسنجی تغییر مدیریت برنامه 90 را به رای گذاشت.
به گزارش پایگاه 598، در طی چند روز گذشته سلبریتی ها و چهره های سیاسی حاشیه دار سعی کردند به خیال خود عدم پخش یک برنامه فوتبالی را به جنجال و دوقطبی تبدیل کنند و با انتشار مطالبی در حمایت از فردوسی پور و 90 از رهگذر این ماجرای ساده ماهیگیری سیاسی کنند.

از آخرین این تلاش ها هم می توان به فعالیت های حسام الدین آشنا، مشاور رسانه ای رئیس جمهور اشاره کرد. آشنا که چند روز پیش نهایت ذوق شعری اش را به کار اندخته بود و درنهایت فشار ذهنی سوژه کاربران شبکه ها اجتماعی را فراهم کرد در اقدامی دیگر و در راستای ادامه این جنجال ساختگی با برپایی یک نظرسنجی در اکانت توئیتری اش تغییر مدیریت برنامه 90 را به رای گذاشت که نتیجه آرا بسیار قابل توجه است.
 

در نتیجه قابل تأمل نظرسنجی توئیتری آقای مشاور که متخصص برجسته کردن مسائل بی اهمیت برای کاهش فشار انتقادات بر رئیس جمهور و دولت به سبب ناکارآمدی مدیریتی است، در مجموع ۶۳ درصد مخاطبان یا موافق تغییر مدیریت برنامه 90 بوده‌اند یا اصلا برایشان این موضوع قابل اهمیت نبوده است!

امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم و عضو هیات رئیسه مجلس هم در واکنش به این ماهیگری آشنا با انتشار هشتگ «سلطان حاشیه» در صفحه توئیترش نوست:

«سلام دکتر واقعا مشکل مردم دعوای فردوسی پور و فروغی هستش یا سفره های خالی مردم و صف های طولانی گوشت و مرغ به جای این حاشیه ها خوبه ما مجلسی ها و شما دولتی ها فکر معیشت مردم باشیم.»

باید از آقای آشنا پرسید آیا بهتر نیست که ایشان به عنوان مشاور رسانه ای رئیس قوه مجریه وقتشان را به جای بزرگنمایی موضوعات حاشیه ای به امید سرگرمی افکار عمومی و حواس پرتی از خلف وعده های دولت و یا مشکلات معیشتی که ثمره مستقیم عملکرد دولت های یازدهم و و دوازدهم است، صرف کمک به رئیس جمهور در جهت خدمت رسانی بهتر کنند و از این رویکرد غلط که در حدود شش سال گذشته مستمرا به کار گرفته اند، دست بر دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها