أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۱۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
احتمال ریزش کوه در محور هراز و چالوس
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با توجه به لغزندگی معابر و آبگرفتگی و احتمال وقوع سیل به افرادی که قصد سفر دارند توصیه می شود که امروز و فردا سفر نکنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: از هموطنان عزیز می‌خواهیم تا در صورت امکان و به دلیل شرایط جوی نامناسب در کشور در روزهای ۵ و ۶ فروردین از رفتن به سفر و حضور در جاده‌ها خودداری کنند.

وی افزود: در این دو روز سفر در جاده‌های کوهستانی، مناطق برف‌گیر و جاده‌های نزدیک رودخانه‌ها اصلاً توصیه نشده و بهتر است رانندگان از سفر در این مناطق پرهیز کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: بر اساس اطلاعات موجود از سطح کشور در حال حاضر در ۲۵ استان کشور بارش باران و برف گزارش شده است و این در حالی است که در برخی از استان‌ها حتماً تردد باید به وسیله زنجیر چرخ صورت گیرد.

وی در پایان گفت: احتمال ریزش کوه در محورهای هراز، چالوس، فیروزکوه و برخی محورهای استان چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و به همین دلیل از رانندگان درخواست می‌شود حین سفر دقت لازم را داشته باشند. از ساعتی قبل نیز به دلیل احتمال ریزش کوه و همچنین شرایط جوی نامساعد محور هراز از رودهن به سمت آمل مسدود شد و در حال تخلیه خودروهای داخل مسیر هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها