أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۱۷۵
زمان انتشار: ۱۵:۳۹     ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسافران در محور پلدختر- خرم‌آباد که به زیر آب رفته گرفتار شده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، سید حمیدرضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: باتوجه به بارش شدید باران و سیلابی شدن منطقه راه‌های ارتباطی و پل‌های اصلی، مزارع، باغات، راه‌های روستایی و عشایری و خانه‌های در مسیر رودخانه کشکان خسارت جدی دیدند.

وی با بیان اینکه بیشتر راه‌های روستایی قطع و ارتباط با آنها در جریان نیست، تصریح کرد: از مردم درخواست می‌شود هرچه سریع‌تر منازل خود را ترک کنند و به مکان امن پناه ببرند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انتظار از ستاد مدیریت بحران این است که ارسال امکانات و نیرو به شهرستان پلدختر انجام شود، افزود: راهداری و ستاد بحران جاده پلدختر- خرم آباد را‬ هرچه‬ سریع‬ تر‬ بازگشایی کنند چراکه چندین مسافر در‬ این محور‬ گرفتار شده‌اند، نه راه رفتن دارند و نه راه برگشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها