أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۴۱۸۴
زمان انتشار: ۱۵:۵۹     ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور خبرداد:
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در راستای کمک به حل مشکل و امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل زده استانهای مازندران، گلستان و خراسان شمالی، 200 گروه جهادی بومی در حال خدمت رسانی هستند.
به گزارش پایگاه 598، رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در راستای کمک به حل مشکل و امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل زده استانهای مازندران، گلستان و خراسان شمالی، 200 گروه جهادی بومی در حال خدمت رسانی هستند.

محمد زهرایی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 200 گروه جهادی بومی بسیج سازندگی به استعداد 4000 جهادگر در بحران سیل این دو استان مشغول خدمت رسانی هستند.

سرهنگ محمد زهرایی افزود: تاکنون بیش از ۲۰دستگاه ماشین آلات سنگین ازقبیل کمپرسی.لودر.بیل مکانیکی وگریدر  در منطقه فعال شده اند و امیدواریم با بکارگیری ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز، نقشی اندک در راه امدادرسانی به سیلزدگان گلستان و مازندران و خراسان شمالی کمک به رفع آلام آنان داشته باشیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: تابحال بالغ بر۷کامیون حاوی پتو، کنسرو، آب معدنی و خشکبار از سایر استانها جمع آوری شده و ارسال شده است.

زهرایی با اشاره به آمادگی 2000 گروه جهادی برای خدمت رسانی افزود : سازمان بسیج سازندگی درکنار سایر رده های سازمان بسیج مستضعفین خدمت گسترده و بی وقفه و تا حل کامل مشکلات ضروری در مناطق زلزله زده را وظیفه و رسالت خود میداند. و در صورت اعلام مسولین محلی؛ 2000 گروه جهادی در سه استان مازندران، گلستان و خراسان شمالی خدمت رسانی خواهند کرد.

وی بیان کرد: مسولین بسیج سازندگی و گروه های جهادی حاضر در مناطق  نیازهای امکاناتی این مناطق شناسایی و در اولین فرصت تجهیزات مورد نیاز در شهرهای سیل زده به خصوص شهر آق قلا مورد استفاده قرار می گیرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها