امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۵۴۱۸۵
زمان انتشار: ۱۶:۰۱     ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
فرماندار ویژه آبادان:
فرماندار ویژه آبادان گفت: خبر به زیر آب رفتن اروندکنار به هیچ وجه صحت ندارد.

به گزارش پایگاه 598، سید زین العابدین موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از مد در رودخانه اروند، آب از کوچه‌ها عقب رفته است.

وی افزود: در حال حاضر به دلیل مد، آب اروندرود بالا آمده است و هیچ ربطی به طغیان رودخانه، سیلاب یا شکستن سیل بند ندارد.

به گفته فرماندار آبادان اکنون اوضاع و شرایط در اروندکنار عادی است.

رئیس اداره هواشناسی آبادان نیز حداکثر سرعت باد در منطقه آبادان و خرمشهر در صبح امروز دوشنبه را ۶۸ کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: پیش بینی می‌شود که تندباد به همراه رگبار، باران و رعد و برق تا فردا سه شنبه در این منطقه ادامه داشته باشد.

وی مجموع بارش شب گذشته باران در آبادان را ۲ میلی متر اعلام کرد و افزود: خلیج فارس طی امروز و فردا توفانی است و از صیادان و شناورهای تجاری می‌خواهیم تا بهبود شرایط جوی به دریا نروند.

تابع الحجه بیشترین رطوبت هوا در ۲۴ ساعت گذشته در آبادان را ۷۹ درصد و کمترین میزان ۳۷ درصد اعلام کرد و گفت: بیشترین و کمترین دمای هوا در همین مدت ۲۸ و ۲۱ درجه سانتیگراد بود.

وزش باد شدید و بالا آمدن سطح آب رودخانه اروند همراه با مد کامل باعث نفوذ آب و شکسته شدن برخی از سدبندهای شهر و روستاهای بخش اروندکنار آبادان شد که ورود آب به خیابان‌ها را به دنبال داشت.

سازمان مدیریت بحران نیز به طور مرتب با ارسال پیام‌های کوتاه به مردم از آنان عدم استقرار و نصب چادر در مناطق ساحلی رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی به خصوص در مناطق با شیب زیاد و مسیل ها را خواستار است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها